• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگو با رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان زیر 20 سال استان اردبیل در مهرانه

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان زیر 20 سال استان اردبیل: مهرانه؛ عشق به همنوع را به نمایش گذاشته است

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان زیر 20 سال استان اردبیل:

مهرانه؛ عشق به همنوع را به نمایش گذاشته است

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان زیر 20 سال استان اردبیل گفت: مهرانه عشق به همنوع را با ارائه خدمات بی‌دریغ و بدون ذره‌ای چشم‌داشت به نمایش گذاشته است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، خیر مدرسه ساز و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان زیر 20 سال استان اردبیل در بازدید از کلینیک رادیوتراپی مهرانه ضمن تاکید بر لزوم الگوگیری از نحوه ارایه خدمات به بیماران و مراجعه کنندگان در این مرکز در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه اظهار کرد: بدون اغراق می گویم، هر که مشتاق بهشت است برای تماشای جنت، به سیمای بنیانگذاران مهرانه بنگرد.

جواد قرآن نویس با بیان این‌که خدمت به هموطن در هر جا برای ما افتخار است، تصریح کرد: امیدوارم مجموعه‌های متعددی نظیر مهرانه در سطح کشور گسترش یابد.

وی با اشاره به این‌که برای ایجاد تشکیلاتی مثل مهرانه باید از مسببان و بنیانگذاران این مجموعه قدردانی کرد، خاطرنشان کرد: مهرانه اوج ایثار و خدمت به همنوع را به نمایش گذاشته است، به معنای واقعی کلمه، درهای بهشت از چنین مجموعه‌هایی به روی انسان گشوده می‌شود.
آخرین اخبار