• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اظهارات مسئول بازدید و تعاملات مهرانه در جمع پرسنل جمعیت هلال احمر استان زنجان

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه: برنامه‌های سلامت‌محور مهرانه در 4 حوزه پیگیری می‌شود

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه:

برنامه‌های سلامت‌محور مهرانه در 4 حوزه پیگیری می‌شود

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه از پیگیری برنامه‌های سلامت‌محور این مجموعه در 4 حوزه از جمله ترویج مصرف غذای سالم و حضور کارشناسان و دست‌اندرکاران مربوطه در مدارس، عدم استعمال سیگار و دخانیات و توجه جدی به ورزش و در نهایت برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای بانوان و دختران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، سجاد یگانه در بازدید مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان و معاونان و دست‌اندرکاران این مجموعه از کلینیک رادیوتراپی مهرانه با اشاره به برنامه‌های مسئولان و کارشناسان این انجمن در حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان اظهار کرد: در واحد پیشگیری مهرانه کارگاه‌های آموزشی برای بانوان و دختران با حضور متخصصان ذی‌ربط برگزار می‌شود که به زودی اقدامات لازم برای تشکیل کلاس‌ها و کارگاه‌های یاد شده ویژه آقایان انجام می‌گیرد.


مسئول بازدید و تعاملات مهرانه بر لزوم توجه شهروندان به مصرف غذای سالم، عدم استعمال سیگار و دخانیات و توجه جدی به ورزش تأکید کرد و گفت: برای پیشگیری از ابتلا به سرطان و سایر بیماری‌ها به این موارد دقت کنند و در برنامه ورزشی مهرانه شرکت کنند.


یگانه مهرانه را موزه کارهای خیر مردم دانست و به تابلوهای اهدائی با ارزش میلیونی و حتی میلیاردی توسط خیران اشاره کرد.


وی بر لزوم توجه مسئولان، خیران و دست‌اندرکاران این مجموعه به درمان و حتی اسکان بیماران بومی و حتی غیربومی اشاره کرد و کمک به انسان و ارج نهادن به مقام والای انسانیت را از رسالت‌های انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان دانست.

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه با اشاره به صرف هزینه حدود 5 میلیارد تومان برای هر یک از دو دستگاه رادیوتراپی توسط خیران زنجانی اظهار کرد: در حال حاضر روزانه به طور متوسط 400 خیر در دفاتر این انجمن امورات مربوطه را اداره می‌کنند که حاکی از جریان تفکر مهرورزی در بین دست‌اندرکاران و خیران و نیک‌اندیشان است.

 
یگانه ضمن گرامیداشت یاد مرحومه ربابه صادقی، خیر مهرانه که از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز بود، خاطرنشان کرد: مهرانه‌ای‌ها هیچ‌گاه مادر معنوی خود را فراموش نخواهد کرد.
آخرین اخبار