• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با قهرمان کشتی جهان در مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با قهرمان کشتی جهان در مهرانه با توان نسبی خود در مسابقات جهانی کشتی آزاد حاضر شدیم/ تمرکز تیم کشتی ایران بر روی بازی‌های کشورهای اسلامی

قهرمان کشتی آزاد ایران و جهان در مهرانه عنوان کرد:

با توان نسبی خود در مسابقات جهانی کشتی آزاد حاضر شدیم/ تمرکز تیم کشتی ایران بر روی بازی‌های کشورهای اسلامی

قهرمان کشتی آزاد ایران و جهان گفت: آمادگی ما هنوز صد در صد نبود و در حد نسبی بود چرا که ما خود را برای بازی‌های کشورهای اسلامی که اواخر اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، آماده کرده‌ایم.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، میثم نصیری در مراسم استقبال بنیانگذاران و خیران مهرانه از قهرمان نام آور کشتی آزاد ایران و جهان که در مرکز همایش‌های بین‌المللی این انجمن برگزار شد، اظهار کرد: مهرانه؛ محیطی امن برای بیماران مبتلا به سرطان است.

میثم نصیری، قهرمان کشتی جهان ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی برای تمامی بیماران، مهرانه را محیطی سرشار از آرامش برای مبتلایان و خانواده های آنان دانست.

وی عنوان کرد: مسابقات جام جهانی در کرمانشاه با حضور 8 تیم برتر دنیا برگزار شد و این مایه افتخار است که تیم ملی ایران از سال 2012، پنجمین سال متوالی قهرمان جام جهانی شده است.

وی با بیان اینکه در فینال، تیم آمریکا با تمام قوا وارد میدان شده بود، عنوان کرد: دو نفر از اعضای تیم آمریکا قهرمان المپیک بود، و حریف من هم از برترین های دنیا بود به طوری که تا آمریکا تا یک قدمی مدال طلا نیز رفت.

قهرمان کشتی آزاد ایران و جهان گفت: آمادگی ما هنوز صد در صد نبود و در حد نسبی بود چرا که ما خود را برای بازی های آسیایی کشورهای اسلامی که اواخر اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، آماده کرده ایم.

وی ادامه داد: خداوند را شاکرم که توانستم سهمی هر چند اندک در پیروزی تیم ایران در بازیهای جهانی داشته باشم.

نصیری خادم را شخص استثنایی در کشتی آزاد مطرح کرد و گفت: تیم کشتی آزاد ایران در بازی های جهانی در کرمانشاه مدیون تلاش های خادم است.

رقابت‌های جام‌جهانی کشتی آزاد در روزهای 28 و 29 بهمن ماه با حضور هشت تیم در دو گروه در سالن امام خمینی(ره) استان کرمانشاه آغاز شد و در نخستین روز پس از رقابت‌های گروهی دو تیم ایران و آمریکا به فینال این رقابت‌ها راه یافتند.

اما در روز پایانی این مسابقات در فینال رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در استان کرمانشاه با پیروزی کشتی‌گیر زنجانی در وزن 65 کیلوگرم پیگیری شد.

در فینال این مسابقات تیم ملی کشتی آزاد ایران  از ساعت 17 و 45 دقیقه به مصاف تیم ملی آمریکا رفت و میثم نصیری کشتی‌گیر ارزنده زنجانی در وزن 65 کیلوگرم مسابقات در دیدار با "مالینارو" کشتی‌گیر آمریکایی در دو وقت سه دقیقه‌ای به پیروزی رسید.

میثم نصیری در حالی که با نتیجه 4 بر صفر در وقت دوم و یک دقیقه و 55 ثاینه مانده با پایان بازی را عقب بود، موفق شد مولینارو کشتی‌گیر آمریکایی را با نتیجه 5 بر 4 شکست دهد و سومین پیروزی متوالی تیم ملی ایران در برابر آمریکا را کسب کند.

شایان ذکر است، میثم نصیری روز قبل این بازی نیز در دیدار نخست خود "صفا آکسوی" را با نتیجه 5 بر 2 شکست داد و کشتی‌گیر هندی را نیز با نتیجه 9 بر 2 از پیش روی برداشت.
آخرین اخبار