• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت و گوی اختصاصی با عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری و مامایی زنجان

عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری و مامایی زنجان: آمادگی برای حضور در کارگاه‌های آموزش و پیشگیری مهرانه به عنوان مدرس/مهرانه نقطه امید بیماران مبتلا به سرطان است

عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری و مامایی زنجان:

آمادگی برای حضور در کارگاه‌های آموزش و پیشگیری مهرانه به عنوان مدرس/مهرانه نقطه امید بیماران مبتلا به سرطان است

عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری و مامایی زنجان را نقطه امید و نورانی برای بیماران مبتلا به سرطان دانست و اعلام آمادگی کرد تا به عنوان یک خیر در مباحث مربوط به آموزش در مرکز رادیوتراپی مهرانه و به ویژه واحد آموزش و پیشگیری با این مجموعه همکاری کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری و مامایی زنجان در بازدید از کلینیک رادیوتراپی مهرانه در گفت‌وگو با خبرنگار این انجمن اظهار کرد: خوشبختانه مهرانه در حوزه ارائه خدمات اجتماعی و درمانی به بیماران مبتلا به سرطان استان و کشور به خوبی ظاهر شده است. 

آذر آوازه این انجمن را نقطه امید و نورانی برای بیماران مبتلا به سرطان دانست و اعلام آمادگی کرد تا به عنوان یک خیر در مباحث مربوط به آموزش در مرکز رادیوتراپی مهرانه و به ویژه واحد آموزش و پیشگیری با این مجموعه همکاری کند. 

آوازه ادامه داد: با توجه به تجربه‌های خدمتی که در مراکز درمانی داشته‌ام با جرأت می‌گویم که مهرانه توانسته است در سطح استانداردهای جهانی خدمات درمان را به مراجعه‌کنندگان ارائه دهد.
آخرین اخبار