• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گزارش بازدید دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی زنجان از کلینیک رادیوتراپی مهرانه

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه: پیشگیری از ابتلا به سرطان؛ از برنامه‌های اصلی "مهرانه" است

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه:

پیشگیری از ابتلا به سرطان؛ از برنامه‌های اصلی "مهرانه" است

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه گفت: درمان، تنها وظیفه اصلی مهرانه نیست و کارشناسان و دست‌اندرکاران این مجموعه با اعتقاد به جمله "پیشگیری بهتر از درمان است" برنامه‌های حوزه آموزش و پیشگیری خود را با جدیت پیگیری می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، سجاد یگانه در بازدید عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری و مامایی زنجان که به همراه جمعی از دانشجویان گروه پرستاری این مرکز و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان زنجان از کلینیک رادیوتراپی مهرانه صورت گرفت، اظهار کرد: درمان، تنها وظیفه اصلی مهرانه نیست و کارشناسان و دست‌اندرکاران این مجموعه با اعتقاد به جمله "پیشگیری بهتر از درمان است" برنامه‌های حوزه آموزش و پیشگیری خود را با جدیت پیگیری می‌کنند.

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه با بیان این‌که در حال حاضر 4 مورد توسط واحد پیشگیری انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان پیگیری می‌شود، تصریح کرد: ترویج ورزش همگانی، توسعه فرهنگ مصرف غذای سالم، برگزاری برنامه‌های آموزشی سلامت محور در مدارس و توزیع پک‌های حاوی سیب و نخود و کشکش با هدف ترویج مصرف میان‌وعده‌های سالم، عدم استعمال سیگار و دخانیات و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای بانوان و دختران در مرکز همایش‌های بین‌المللی از جمله برنامه‌های این واحد است.

وی با بیان این‌که تمامی خدمات ارائه شده به بیماران اعم از خدمات درمان، مشاوره، اسکان، معیشت و آموزش تحصیلی به مبتلایان و فرزندان بیماران و سایر بدون هیچ چشم‌داشتی و با حمایت 100 هزار خیر زنجانی توسط مهرانه انجام می‌پذیرد، تکریم مقام و منزلت بیماران و مراجعه‌کنندگان را از اهداف و رسالت‌های اصلی این مجموعه اعلام کرد.

یگانه ضمن ارائه توضیحاتی از روند درمان در کلینیک رادیوتراپی مهرانه توسط دستگاه‌های رادیوتراپی (هر یک از دو دستگاه دارای قیمت 5 میلیارد تومان) و سی.تی.سیمولاتور (2 میلیارد و 300 میلیون تومان) به استقرار دو نرم‌افزار پیشرفته با هدف طراحی دقیق برای درمان بیماری سرطان اشاره کرد.

وی مهرانه را موزه کارهای خیر مردم دانست و بر لزوم اطلاع‌رسانی در سطح شهر، استان و کشور در مورد فعالیت‌های انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان تأکید کرد.
آخرین اخبار