• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با مسئول کمیته بانوان مهرانه

در راستای حرکت در مسیر برنامه‌های حوزه پیشگیری مهرانه/ 3189 بسته تغذیه سالم بین دانش‌آموزان زنجانی توزیع شد

در راستای حرکت در مسیر برنامه‌های حوزه پیشگیری مهرانه/

3189 بسته تغذیه سالم بین دانش‌آموزان زنجانی توزیع شد

مسئول کمیته بانوان مهرانه گفت: در مجموع در دی ماه سال 95، 3 هزار و 189 بسته تغذیه سالم در 10 مدرسه زنجان توزیع شده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول کمیته بانوان مهرانه در گفت‌وگو با خبرنگار این انجمن ضمن تأکید بر لزوم همکاری تنگاتنگ با سایر کمیته‌های این مجموعه در مورد اقدامات دی‌ماه این کمیته اظهار کرد: بسته‌بندی تغذیه مدارس در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته با هدف مشارکت در اجرای طرح‌های مربوط به حوزه پیشگیری مهرانه، برگزاری کلاس‌های آموزش و پیشگیری از ابتلا به سرطان در 6 و 20 دی ماه سال 95، پخت آش برای بیماران مهمانسرای مهرانه توسط خیران و مشارکت در امور مربوط به تدارکات، اهدای بخاری، کولر و تلویزیون توسط یکی از خیران از جمله اقدامات کمیته بانوان مهرانه محسوب می‌شود.

خانم گرانمایه ساخت تاج گل توسط خیرین دفتر و ارسال آن به درخواست‌کنندگان داخل و خارج استان، برگزاری کلاس‌های قرآن (هر هفته سه‌شنبه)، ساخت صنایع دستی و کارهای هنری نظیر انواع پاکت پول، جعبه جواهرات و جعبه کادو توسط خیرین برای عرضه آن در بازارچه‌های فصلی و مناسبتی هدف از دیگر اقدامات انجام گرفته توسط مسئولان، دست‌اندرکاران و خیران کمیته بانوان مهرانه در دی ماه سال جاری بوده است.

مسئول کمیته بانوان مهرانه خاطرنشان کرد: در دی ماه امسال 95 قلم جنس اعم از انواع البسه، ملحفه و تشک، تلویزیون، کت و پالتو، سماور برقی و کیف و کفش توسط خیران به کمیته بانوان مهرانه تحویل داده شده است.

خانم گرانمایه ضمن تأکید بر لزوم حرکت در مسیر برنامه‌های پیشگیری از ابتلا به سرطان مهرانه تصریح کرد: در مجموع در دی ماه سال 95، 3 هزار و 189 بسته تغذیه سالم در 10 مدرسه زنجان توزیع شده است.

مسئول کمیته بانوان مهرانه ادامه داد: مجموع ساعات کار 37 نفر از خیرین در دی ماه سال جاری 371 ساعت و 15 دقیقه بوده است که به طور متوسط هر خیر 10 ساعت و 3 دقیقه در دفتر بانوان بانوان حضور داشته است.
آخرین اخبار