• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

برنامه‌های حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان "مهرانه" به صورت سیستماتیک عملیاتی می‌شود

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه: برنامه‌های حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان "مهرانه" به صورت سیستماتیک عملیاتی می‌شود

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه:

برنامه‌های حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان "مهرانه" به صورت سیستماتیک عملیاتی می‌شود

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه ضمن تأکید بر اهمیت سلامتی تک تک انسان‌ها برای این انجمن گفت: برنامه‌های حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان "مهرانه" به صورت سیستماتیک عملیاتی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه در بازدید جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان این‌که روزانه 250 تا 400 خیر در این مجموعه نسبت به اداره امور مربوطه اقدام می‌کنند، رمز موفقیت مهرانه را بودن در کنار مردم دانست.

مهندس جواد گرانمایه با اشاره به اهمیت سلامتی جسمی و روحی بیماران مراجعه‌کننده به مرکز رادیوتراپی و سرای نیکان مهرانه از طراحی‌های منحصربفرد و استفاده از رنگ‌های آرام‌بخش در دکوراسیون فضاهای درمانی و اسکان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان گفت.

سیده ندا موسوی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان نیز در این بازدید با بیان این‌که مشاهده تجهیزات مهرانه و فضاهای درمانی و اسکان و خدمات‌دهی این مجموعه بسیار هیجان‌انگیز است، از آمادگی متخصصان و کارشناسان این دانشگاه برای همراهی مهرانه در برنامه‌های پیشگیری از ابتلا به سرطان استان زنجان و پیگیری این موضوع خبر داد.
آخرین اخبار