• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید حسین امین، معاون اجرایی مجتمع تولیدی نخ تایر صبا از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید حسین امین، معاون اجرایی مجتمع تولیدی نخ تایر صبا از کلینیک تخصصی مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه مطرح کرد:

کاهش درد و رنج بیماران مبتلا به سرطان؛ از رسالت‌های اصلی مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با اشاره به فعالیت‌های بی‌دریغ خیران و مسئولان و دست‌اندرکاران این مجموعه در طول 10 سال گفت: تلاش ما این است که در کاهش درد و رنج بیماران مبتلا به سرطان که از رسالت‌های اصلی مهرانه محسوب می‌شود موفق شویم.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه در بازدید حسین امین، معاون اجرایی مجتمع تولیدی نخ تایر صبا و مدیران بخش‌های مختلف این کارخانه از کلینیک تخصصی مهرانه با اشاره به تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در راستای نائل شدن به اهداف این انجمن اظهار کرد: خوشبختانه مهرانه در مدت 10 ساله از آغاز به فعالیت خود گام اساسی در جهت کمک‌های پزشکی و حمایتی از بیماران مبتلای تحت پوشش این انجمن برداشته است.

مهندس جواد گرانمایه با اشاره به تحت پوشش قرار دادن هزینه‌های کلینیکی و پاراکلینیکی بیماران هدف تحت پوشش مهرانه عنوان کرد: مهرانه در سال 87 و به دنبال ارائه خدمات باکیفیت به بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان و جلوگیری از پرداخت هزینه‌های سنگین توسط بیماران و خانواده‌های آنان تجهیز بخش‌ آنکولوژی با 32 تخت و بخش شیمی‌درمانی با 20 تخت بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان را در دستور کار جدی قرار داد و توانست با کمک‌های خیران به این مهم جامه عمل بپوشاند.

مهندس گرانمایه ادامه داد: به دنبال نیازهای احساس شده تیم کارشناسی و مسئولان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان در جهت تسریع در عملیات احداث و راه‌اندازی مرکز رادیوتراپی اقدام کرد که در اجرای فاز نخست کلینیک تخصصی مهرانه، این مرکز و مهمانسرای انجمن تحت عنوان سرای نیکان افتتاح شد.

مدیر داخلی کلینیک تخصصی مهرانه نیز در این بازدید با اشاره به طراحی‌های منحصربفرد و کارشناسی‌شده در ساخت و رنگ‌بندی فضای مرکز رادیوتراپی از تلاش‌های تیم متخصص مهرانه با هدف طراحی درمان و شناسایی محل دقیق تومور سرطانی گفت.

محمدرضا معینی به اسکان بیماران غیربومی استان و بیمارانی که از شهرستان‌ها و روستاهای استان زنجان به کلینیک تخصصی انجمن مراجعه می‌کنند اشاره کرد و افزود: بیماران با نظر پزشک در طول طی کردن دوره‌های درمان در مهمانسرای مهرانه اسکان می‌یابند.

در پایان این بازدید معاون اجرایی و مدیران مجتمع تولیدی نخ تایر صبا ضمن آرزوی موفقیت برای خیران و مسئولان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، اهداف تشکیل مهرانه و فعالیت‌های این مجموعه در راستای کاهش درد و رنج بیماران را ستودنی دانستند.
آخرین اخبار