• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه بیش از 506 میلیون تومان از هزینه‌های درمانی بیماران ابهری را پرداخت کرد

مدیر اجرایی انجمن مهرانه در ابهر: مهرانه بیش از 506 میلیون تومان از هزینه‌های درمانی بیماران ابهری را پرداخت کرد

مدیر اجرایی انجمن مهرانه در ابهر:

مهرانه بیش از 506 میلیون تومان از هزینه‌های درمانی بیماران ابهری را پرداخت کرد

مدیر اجرایی انجمن مهرانه در ابهر با بیان این‌که از شهریورماه سال 94 تا آذرماه سال 95 مهرانه مبلغ 221 میلیون و 950 هزار تومان در قبال ارائه خدمات شیمی‌درمانی از بیماران ابهری دریافت نکرده است، گفت: علاوه بر این طی دو سال بیماران ابهری برای درمان از خدمات مرکز رادیوتراپی مهرانه زنجان بهره‌مند شده‌اند و در این راستا مبلغ 284 میلیون و 788 هزار و 800 تومان نیز از بیماران این شهرستان اخذ نشده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مدیر اجرایی مهرانه در ابهر بر لزوم ارائه خدمات باکیفیت مهرانه به بیماران مراجعه‌کننده تأکید کرد و ضمن ارائه گزارشی از خدمات درمانی انجمن مهرانه به بیماران شهرستان ابهر ابراز کرد: از شهریورماه سال 94 تا آذر ماه سال 95، 115 بیمار شهری و روستایی این شهرستان شیمی‌درمانی شده‌اند که تعداد دفعات شیمی‌درمانی شده در این مدت نیز 965 مورد به ثبت رسیده است.

عبدالصمد امامی عنوان کرد: از شهریورماه سال 94 تا آذرماه سال 95 مهرانه مبلغ 221 میلیون و 950 هزار تومان در قبال ارائه خدمات مربوط به شیمی‌درمانی از بیماران ابهری دریافت نکرده است.

امامی ادامه داد: علاوه بر این طی دو سال بیماران ابهری برای درمان از خدمات مرکز رادیوتراپی مهرانه زنجان بهره‌مند شده‌اند و در این راستا مبلغ 284 میلیون و 788 هزار و 800 تومان نیز از بیماران این شهرستان اخذ نشده است.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی‌های انجام گرفته توسط دفتر مهرانه واقع در ابهر ابراز کرد: متأسفانه برخی از بیماران ابهری به دلیل عدم اطلاع از خدمات انجمن مهرانه، برای طی پروسه درمان به استان‌های همجوار نظیر تهران و قزوین مراجعه می‌کنند به همین دلیل با هدف جلوگیری از متحمل شدن بیماران به هزینه‌های سنگین و حتی سرسام‌آور اطلاع‌رسانی‌های مربوطه از خدمات ساختمان شیمی‌درمانی مهرانه در این شهر در مساجد و ادارات انجام گرفته است.

مدیر اجرایی انجمن مهرانه در ابهر بر لزوم حرکت در راستای برنامه‌های حوزه پیشگیری مسئولان انجمن ذی‌ربط در جهت ارائه خدمات به بیماران تأکید کرد.
آخرین اخبار