• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید آقای دکتر علیرضا مغازه ای،مدیر بیمارستان capital health ایالات متحده؛ از پروژه مهرانه

بازدید آقای دکتر علیرضا مغازه ای،مدیر بیمارستان capital health ایالات متحده؛ از پروژه مهرانه

روز دوشنبه مورخ 23 بهمن ماه 91 جناب آقای دکتر علیرضا مغازه ای، خیر زنجانی ساکن شهر نیوجرسی و مدیریت بیمارستان capital healthایالات متحده، با حضور در محل احداث کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه بازدیدی از نوع فعالیت مهرانه و میزان پیشرفت کارهای اجرایی داشتند.

ایشان حرکت مهرانه را با توجه به انسان دوستانه بودن آن بی نظیر توصیف کرد و گفت: « من از میزان فعالیت مهرانه کاملا هیجان زده شده ام چرا که در بسیاری از نقاط دنیا حرکت های خیرخواهانه را دنبال می کنم اما فرمول موفقیت مهرانه را چیزی جز عشق و محبت نمی دانم و این حرکت زنجانی ها را می توان در سطح دنیا بی نظیر دانست».  ایشان افزودند: « اقدامات انجام گرفته در مهرانه می بایست در سطح جهانی تبلیغ شود به نحوی که در نظر دارم پس از بازگشت، ایرانی های مقیم شهرهای نیوجرسی، فیلادلفیا و نیویورک را با مهرانه آشنا کنم تا بتوانیم به کمک همدیگر این حرکت را در سطح کشور بسط و توسعه دهیم ».

دکتر مغازه ای در بخشی از صحبت های خود با اشاره به خاطرات دوران کودکی در زنجان گفت: « یک از ویژگی های زنجانی ها این است که هیچ وقت زنجان را از یاد نمی برند و پیوند خود با خاک زنجان را فراموش نمی کنند. امسال که برای مراسم سالگرد پدرم حاج عباس مغازه ای به زنجان آمدم با راهنمایی جناب آقای دکتر خالقیان با مهرانه و نحوه عملکرد آن آشنا شدم و همین باعث شد که امروز افتخار حضور در جمع مهرانه ای ها را داشته باشم ».

وی در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به نیاز اساسی بیماران به احداث این کلینیک گفت: « مهرانه هم اکنون نیازمند حمایت های مالی توسط خیرین است که امیدوارم بتوانیم با برنامه ریزی به این مهم دست یابیم ».

گزارش تصویری از صحبت های آقای دکتر مغازه ای

آخرین اخبار