راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری در مهرانه
دفتر مرکزی مهرانه مجهز به سیستم اتوماسیون اداری شد. با توجه به انبوه مراجعه بیماران تحت پوشش انجمن خیریه مهرانه و تعدد کارهای اداری اعم از تشکیل پرونده ، تهیه فرم تاییدیه نسخه ، معرفی به داروخانه یا سایر مراکز درمانی، معرفی به مهمانسرای مهرانه در تهران جهت اسکان و سایر امور اداری و مکاتبات معمول وجود این سیستم برای تسهیل امور ضروری بود. لذا با گرفتن مشاوره از کارشناسان مجرب ، خرید سیستم مذبور توسط هیات مدیره تصویب شد. شرکت برید سامانه نوین با توجه به نیازهای مهرانه ، با همکاری و تعامل کامل با انجمن ، در اواخر سال گذشته اقدام به نصب و راه اندازی این سیستم نمود. مراحل تکمیل این سیستم و فرآیند آموزش به پرسنل دفتر مرکزی مهرانه به مرور انجام گرفت ، تا اینکه امروز انجمن خیریه مهرانه دارای یک سیستم جامع اتوماسیون اداری باشد.
لذا بدین وسیله از تمامی زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه می گردد. امید است پرسنل و مدیریت شرکت برید سامانه نوین در سایه الطاف خداوندی ، همواره با داشتن تنی سالم ، در چنین حرکت های خیرخواهانه الگویی برای سایرین باشند.