• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

دانشگاه پیام نور

مهرانه مایه غرور زنجانی‌هاست به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، دکتر علی محمدی، رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان در آئین افتتاح کانون مهر این دانشگاه با عنوان " در سال‌هایی که کشور با محدودیت منابع مالی مواجه بود زنجانی‌ها مهرانه را تنها نگذاشتند و کمک خود را به بیماران مبتلا به سرطان قطع نکردند" گفت: همه ما زنجانی‌ها به غرور ملی خود یعنی مهرانه افتخار می‌کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان:

مهرانه مایه غرور زنجانی‌هاست

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، دکتر علی محمدی، رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان در آئین افتتاح کانون مهر این دانشگاه با عنوان " در سال‌هایی که کشور با محدودیت منابع مالی مواجه بود زنجانی‌ها مهرانه را تنها نگذاشتند و کمک خود را به بیماران مبتلا به سرطان قطع نکردند" گفت: همه ما زنجانی‌ها به غرور ملی خود یعنی مهرانه افتخار می‌کنیم.

وی ضمن گرامیداشت روز معلم و استاد، با اشاره به نقش بااهمیت آموزش در پیشرفت جوامع عنوان کرد: معتقدیم ستون توسعه پایدار و متوازن بر دوش سیستم آموزشی است در نتیجه دانشجویان باید در تمامی مسیرهایی که به این امر منتهی می‌شود حضوری جدی و فعال داشته باشند.

دکتر محمدی با بیان این‌که مهرانه در توسعه استان سهم قابل توجهی دارد، خاطرنشان کرد: این وظیفه انسانی ماست که مجموعه دانشگاه پیام نور مرکز زنجان را برای پشتیبانی با مهرانه بسیج کنیم.

وی با اقدام مهرانه برای ورود به فاز پیشگیری از ابتلا به سرطان در کنار ارائه خدمات درمانی بشردوستانه را ستود و از دانشجویان و اساتید خواست تا این مجموعه را همراهی نمایند.
آخرین اخبار