• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

دیجی کالا مهر، به مسیر تازه مهربانی بیا

دیجی کالا مهر، به مسیر تازه مهربانی بیا
  • دیجی کالا مهر، به مسیر تازه مهربانی بیا
    دیجی کالا مهر امکانی فراهم کرده است تا به سادگی یک خرید، نیکوکاری کنید. شما می‌توانید کالاهای مورد نیاز برای موسسه‌های نیکوکاری و سازمان‌های مردم نهاد دلخواه‌تان را ببینید و هر اندازه که می‌خواهید در انجام کار نیک سهیم شوید. با دیجی کالا مهر، لبخند در انتظار توست.
  • درباره دیجی کالا مهر:
    شما می توانید با شماره تلفن همراه خود در حساب کاربری دیجی کالا وارد دیجی کالا مهر شده و کل فرآیندهای حمایت خود را طی کنید.
     کالاهای سفارش داده شده برای هر موسسه در بازه ای حداکثر 7 روزه برای موسسه مردم نهاد انتخابی شما ارسال خواهد شد.
     بسیاری از افراد جامعه تجربه‌ی حمایت از کارهای نیک را داشته‌اند، از حمایت برای خرید کالای موردنیاز نیازمندان تا حمایت از فعالیت های داوطلبانه محیط زیستی، اما این تجربه تا چه اندازه شفافیت لازم را برای راضی کردن و جلب اعتماد نیکوکاران داشته است؟
    دیجی کالا مهر تلاش می‌کند فضای شفاف نیکوکاری را در ساده‌ترین مسیر ممکن فراهم کند تا نیکوکاران مطمئن باشند که حمایت هایشان باعث تغییر یک زندگی یا یک روند نامطلوب توسط سازمان های مردم نهاد معتبر و ارزیابی شده خواهد شد.
    دیجی کالا مهر بستر خرید آنلاین کالا با هدف نیکوکاری است. شما می‌توانید از بین حوزه‌های موردعلاقه‌تان (تحصیل و سوادآموزی، سلامت و درمان، محیط زیست و حیوانات، خدمات اجتماعی، فرهنگ و هنر، مذهبی و نیکوکاری) موسسه مردم نهاد و نیکوکاری موردنظر خود را انتخاب کنید، کالاهای موردنیازشان برای خدمت رسانی را ببینید و با تامین بخشی از این کالاها در اجرای هرچه بهتر پروژه های نیکوکاری سهیم باشید
  • لینک صفحه مهرانه در دی جی کالا مهر:
    https://www.digikala.com/mehr/charity/59511676893
آخرین اخبار