• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

خیرین معزز مهرانه

خیرین معزز مهرانه

خیرین معزز مهرانه با سلام و آرزوی سلامتی 
 
کشور عزیزمان ایران همانند سایر نقاط دنیا با مشکل بیماری کرونا دست به گریبان است. موضوع بسیار جدی است به همین دلیل حداقل راهکاری که طی این روزها اعمال شد؛ این بود که خیرین عزیز از فعالیت در دفاتر مهرانه خودداری کنند و در این راستا دفاتر موسویان و بانوان به صورت موقت تعطیل گردید. 
 با کاهش ساعات کاری کارمندان عزیز  و به حداقل رساندن حضور آنها در دفاتر اقداماتی انجام شد. این همه در مسیر کمک به مصون سازی افراد جامعه و خیرین و کارمندان انجام پذیرفت؛ اما ماهیت کار مهرانه که دغدغه مردم دارد و همواره افکار و اندیشه های ناب مهرانه ای های عزیز و خلاقیت و نوآوری های حامیان مهرانه در روزهای سخت زبانزد مردم استان و ایران و گاها منطقه بوده است . با اعتقاد و اعتماد به این توانمندی از تک تک شما خیرین عزیز مخصوصا جوانان فرهیخته تقاضا داریم تا راهنمایی های لازم را بفرمایید که در این شرایط حساس در رابطه با پیشگیری یا کاستن ابتلا به بیماری کرونا و کاهش آلام مبتلایان به بیماری، ما مهرانه ای ها چگونه می توانیم دین خود را به مردم ادا نماییم. 

لطفا پیشنهادات و راهکارهای عملیاتی خود را با ادمین های کانال تلگرام و اینستاگرام و سایت مهرانه در میان بگذارید تا چونان همیشه به جامعه زنجان و ایران ثابت کنیم که "مهرانه همواره دغدغه درد مردم دارد" 

خدمتگزار مهرانه: وثوق 
آخرین اخبار