• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مدیرعامل مهرانه در جمع خیرین؛ قرآن کتاب و درس زندگیست/ با استعانت از آیات نورانی الهی، مهرانه را تاسیس کردیم/خود را در قبال بیماران و شهروندان متعهد می دانیم

مدیرعامل مهرانه در جمع خیرین؛ قرآن کتاب و درس زندگیست/ با استعانت از آیات نورانی الهی، مهرانه را تاسیس کردیم/خود را در قبال بیماران و شهروندان متعهد می دانیم

مدیرعامل مهرانه در جمع خیرین؛  قرآن کتاب و درس زندگیست/ با استعانت از آیات نورانی الهی، مهرانه را تاسیس کردیم/خود را در قبال بیماران و شهروندان متعهد می دانیم مدیرعامل مهرانه در جمع خیرین؛

قرآن کتاب و درس زندگیست/ با استعانت از آیات نورانی الهی، مهرانه را تاسیس کردیم/خود را در قبال بیماران و شهروندان متعهد می دانیم

ظهر جمعه 25 آبان 97، نشست صمیمی "مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل مهرانه با جمعی از خیرین نیک اندیش مهرانه ای در سالن همایش های بین المللی این مجموعه برگزار شد.

در ابتدای سخنرانی، بنیانگذار مهرانه در جمع خیرین و حامیان مهرانه با یادآوری رسالت های مجموعه گفت: ما آبرویمان را در مسیر خدمت به خلق صرف کرده ایمو خدا را برای این توفیق شکرگذاریم.

مهندس وثوق با بیان اینکه در مدیریت بیماران و استقرار تجهیزات فوق پیشرفته به نتایج نسبی دست یافته ایم، عنوان کرد: حفظ خیریه و عدم تبدیل موسسه به مرکز درمانی صرف، از رسالت هایی است که در مسیر خدمتگذاری توجه ویژه به آن داریم.

مدیرعامل انجمن مهرانه ضمن تاکید بر لزوم حفظ اصالت خیریه ای مهرانه تصریح کرد: آمار خیرین مهرانه به میزان 150 هزار باید در کتاب گینس ثبت گردد چرا که چنین چیزی در کل دنیا هم مثل و مانند ندارد.

مدیرعامل مهرانه با بیان اینکه قرآن کتاب و درس زندگیست و ما نیز با استعانت از آیات نورانی الهی، مهرانه را تاسیس کردیم، ابراز کرد: خود را در قبال بیماران و شهروندان متعهد می دانیم.

مؤسس مهرانه با اشاره به اظهارات آیت الله العظمی مکارم شیرازی که فرمودند "مهرانه افتخار شیعه است" افزود: مهرانه مایه فخر زنجانی هاست.

مهندس وثوق خطاب به خیرین دلسوز حاضر در نشست با بیان اینکه "بیایید بر اساس اعتقاداتمان در مهرانه فعالیت کنیم" اعلام کرد: "مهرانه در قبال بیماران شهرستانهای استان زنجان مسئولیت شرعی دارد"

وی در پایان از پیگیری راه اندازی موزه مهرانه به عنوان نماد محبت های زنجانی های نیک اندیش خبر داد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار