• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

توضیحات محک در مورد "علی ولی‌خانی" کودک مبتلا به سرطان؛

توضیحات محک در مورد "علی ولی‌خانی" کودک مبتلا به سرطان؛ نظر به پرسش‌های مکرر افکار عمومی در ارتباط با برنامه‌ها و خبرهای منتشر شده در رسانه‌ها در ارتباط با فرزند نازنین‌مان «علی ولی‌خانی» به اطلاع اعضای محترم خانواده بزرگ محک و آحاد جامعه می‌رساند:

توضیحات محک در مورد "علی ولی‌خانی" کودک مبتلا به سرطان؛ توضیحات محک در مورد "علی ولی‌خانی" کودک مبتلا به سرطان؛

نظر به پرسش‌های مکرر افکار عمومی در ارتباط با برنامه‌ها و خبرهای منتشر شده در رسانه‌ها در ارتباط با فرزند نازنین‌مان «علی ولی‌خانی» به اطلاع اعضای محترم خانواده بزرگ محک و آحاد جامعه می‌رساند:


این فرزند محک از مرداد سال ۱۳۹۴ مبتلا به بیماری لنفوم هوچکین (یکی از انواع سرطان‌های غدد لنفاوی) بوده و از همان تاریخ با ضریب حمایت صد در صد تحت حمایت محک قرار گرفته است. مندرجات و مستندات پرونده ایشان حاکی از آن است خوشبختانه این فرزند عزیز محک در سایه حمایت‌های بی‌دریغ و بی‌کران مردم نیکوکار سرزمین‌مان در تیر ماه سال ۱۳۹۵ از چنگال بیماری رهایی یافته و به استناد گزارش مکتوب پزشک معالج در بیمارستان مرکز طبی در تاریخ ۶ تیر ۱۳۹۵ شیمی درمانی به اتمام رسیده و اکنون جهت معاینات دوره ای مراجعه مینماید. 


این بیمار از تیر ماه سال ۱۳۹۵ تاکنون، به طور مکرر برای انجام چکا‌پ‌های دوره‌ای و آزمایشات مرتبط با آنها به بیمارستان مرکز طبی مراجعه نموده‌اند و در هر نوبت، هزینه‌های مرتبط با آن را نیز از موسسه محک دریافت کرده‌ است.


آخرین مراجعه بیمار به بیمارستان مرکز طبی تهران برای چکاپ و آزمایش‌های دوره‌ای در تاریخ ۲ مهر ۱۳۹۷ بوده است، که هزینه آن نیز توسط مؤسسه محک پرداخت گردیده است. ضمناً به دلیل قبولی در امتحانات مدرسه جایزه کارنامه برای تشویق کودک جهت ادامه تحصیل پرداخت شده است. همچنین ایشان هزینه مسافرت به تهران را نیز دریافت کرده‌اند.


گزارش‌های حمایت مالی و مصاحبه‌های مددکاران موسسه محک مستقر در درمانگاه خون بیمارستان مرکز طبی و همچنین آخرین گزارش پزشک معالج بیمار که در مورخه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ دریافت گردیده است، خوشبختانه حاکی از تداوم وضعیت درمان علی فرزند عزیزمان مبنی بر پایان شیمی درمانی و انجام معاینات دوره ای می‌باشد.


برای سلامتی فرزند عزیزمان خداوند را شکرگزاریم و قدردان حمایت‌های ارزشمند مردم نیکوکار این سرزمین هستیم و امید داریم این گزارش صریح و مستند پاسخگوی سؤالات اعضای خانواده بزرگ محک و افکار عمومی به صورت شفاف و اثربخش باشد.


ما زیر سقف محک با تکیه بر ۲۷ سال تجربه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان به خوبی می‌دانیم خانواده کودکان مبتلا به سرطان چه مسیر سختی را برای رساندن فرزندشان به سلامتی طی می‌کنند و چه شب‌هایی به امید بهبودی فرزندانشان به صبح می‌رسانند. ما با جان و دل ایستاده‌ایم تا بیش از ۱۷۰۰۰ کودک مبتلا به سرطان تحت حمایت محک و خانواده ایشان را به مقصد سلامتی برسانیم.


در راستای بیانیه توضیحی مؤسسه  گرانسنگ "محک"در مورد کودک بهبود یافته "علی ولی خانی" توضیحات تکمیلی مساعدت های مهرانه نیز  در راستای ارج نهادن به شفاف سازی افکار عمومی در مورخه ٩٧/٧/١٨ تقدیم خواهد شد.

"روابط عمومی مهرانه"
آخرین اخبار