• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

فعالیت روزانه 700 خیر در دفاتر مهرانه

مدیرعامل مهرانه در بازدید مدیر و کارمندان شعب بانک سپه استان زنجان: فعالیت روزانه ۷۰۰ خیر در دفاتر مهرانه/ مهرانه؛ مصداق و نمونه بارزی از مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی است

فعالیت روزانه 700 خیر در دفاتر مهرانه مدیرعامل مهرانه در بازدید مدیر و کارمندان شعب بانک سپه استان زنجان: 

فعالیت روزانه 700 خیر در دفاتر مهرانه/ مهرانه؛ مصداق و نمونه بارزی از مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی است

"مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه ظهر پنجشنبه 6 اردیبهشت 97 در بازدید مدیر و کارمندان شعب بانک سپه استان زنجان از کلینیک تخصصی مهرانه، این مجموعه را نتیجه زحمات تک تک زنجانی‌ها دانست و گفت: 120 هزار خیر خشت به خشت مهرانه را بنا کرده اند، این مجموعه حاکی از عظمت کارهای صورت گرفته ناشی از نیات خالص و پاک است.

وی با بیان اینکه مهرانه به لحاظ نوع خدمات به بیماران بزرگسال مبتلا به سرطان در مقایسه با خیریه های سلامت سطح کشور شماره یک است، به استقرار دومین دستگاه "هایپر ترمیا" ایران به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون تومان که توسط خیر نیکوکار مقیم خارج از کشور خریداری شده است اشاره کرد.

بنیانگذار مهرانه با بیان اینکه " مردم زنجان ماهانه 120 میلیون تومان از طریق واریز نقدی به قلک های مهرانه از این مجموعه حمایت می‌کنند" در مورد کمک کلی ماهانه مردم نیز ابراز کرد: در مجموع میزان کمک مالی مردم و خیرین زنجانی از مبتلاین به سرطان مهرانه ماهانه 700 میلیون تا یک میلیارد تومان می‌باشد.

وی با اشاره به زدن سند ملک شخصی خیر نیکوکار زنجانی مقیم تهران به ارزش 70 میلیارد تومان به شرط عمری جهت خرید 2 دستگاه فوق پیشرفته درمانی و تشخیصی سرطان ادامه داد: در حال حاضر 2 دستگاه تشخیصی پت اسکن در کشور وجود دارد و دستگاه درمانی سایبر نایف نیز در ایران وجود ندارد که در صورت خریداری این دو دستگاه توسط مهرانه شاهد جهش مثبت در عرصه خدمت به بشریت خواهیم بود.

"مهندس وثوق" خاطرنشان کرد: مجموعه‌ای بی‌نظیر همچون مهرانه با این سطح از خدمات که با بهره‌گیری از پتانسیل عظیم مردمی تاسیس شده است مصداق و نمونه بارزی از مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی است.

وی با عنوان "مهرانه بیماری سرطان را مدیریت می کند" اضافه کرد: "شناسایی 6000 بیمار مبتلا به سرطان و ارائه خدمات به آنان از فعالیت های ماست ولی هنر واقعی و افتخار را در پیشگیری از ابتلای مردم به سرطان می دانیم به همین دلیل برنامه های حوزه پیشگیری را با جدیت پیگیری می کنیم".

مدیرعامل مهرانه با اشاره به اینکه از ابتدای 94 و با برنامه ریزی قبلی در 4 حوزه ورزش، تغذیه سالم، عدم استعمال سیگار و دخانیات و برگزاری کارگاه‌های آموزش و پیشگیری را عملیاتی کرده ایم، عنوان کرد: بر اساس آمارها تا به امروز 25 هزار دانش اموز در زمینه تغذیه سالم توسط مدرسین کمیته آموزش و پیشگیری مهرانه بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه روزانه 700 بیمار با حضور در دفاتر مهرانه چرخ های مهرانه را به گردش می آورند از مدیر شعب بانک سپه استان زنجان خواست تا برای حضور موثر کارکنان خانم و خانواده‌های کارمندان در کارگاه‌های آموزش و پیشگیری و حضور در ورزش صبحگاهی مهرانه اعلام آمادگی کنند.

"محمدرضا معینی"، مدیر داخلی کلینیک تخصصی مهرانه نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از تاریخچه ساخت و تاسیس مهرانه و فعالیت‌ و برنامه‌های تنظیم شده در عرصه سلامت و درمان - آموزش و پیشگیری گفت: در حال حاضر 40 تا 45 درصد مبتلایان به سرطان پذیرش شده در مرکز رادیوتراپی مهرانه از سایر استان های کشور به این مرکز مراجعه می‌کنند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار