• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

تبلیغات حوزه آموزش و پیشگیری مهرانه در اماکن عمومی شهری زنجان پررنگ‌تر می‌شود

مسئول کمیته پیشگیری مهرانه: تبلیغات حوزه آموزش و پیشگیری مهرانه در اماکن عمومی شهری زنجان پررنگ‌تر می‌شود

مسئول کمیته پیشگیری مهرانه:

تبلیغات حوزه آموزش و پیشگیری مهرانه در اماکن عمومی شهری زنجان پررنگ‌تر می‌شود

مسئول کمیته پیشگیری مهرانه از نصب پوستر، بنر و توزیع تراکت در اماکن ورزشی و آموزشی و سایر فضاهای عمومی شهری سراسر زنجان خبر داد و بر لزوم حرکت در مسیر رسالت‌های سلامت‌محور و بشردوستانه این مجموعه تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول کمیته پیشگیری مهرانه با بیان این‌که این مجموعه برنامه‌های سلامت‌محور را در 4 حوزه پیگیری می‌کند، اظهار کرد: البته این مهم از سال 95 به صورت جدی‌تر توسط این واحد پیگیری می‌شود.

مصطفی مرتضوی با بیان این‌که بر اساس اظهارات متخصصان حوزه بهداشت و سلامت، فعالیت‌های مستمر بدنی، عدم استعمال سیگار و دخانیات، آموزش می‌تواند در پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان مثمرثمر باشد، ادامه داد: در راستای تدوین برنامه‌های سلامت‌محور، دانش‌آموزان و بانوان و دختران جزو نخستین گروه‌های هدف مهرانه محسوب می‌شوند به طوری که از ابتدا تاکنون 16 هزار دانش‌آموز مقطع ابتدائی زنجان از خدمات آموزشی و پیشگیری از ابتلا به سرطان این انجمن بهره‌مند شده‌اند.

مرتضوی از نصب پوستر، بنر و توزیع تراکت در اماکن ورزشی و آموزشی و سایر فضاهای عمومی شهری سراسر زنجان خبر داد و بر لزوم حرکت در مسیر رسالت‌های سلامت‌محور و بشردوستانه این مجموعه تأکید کرد.
آخرین اخبار