• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اطلاع‌رسانی مثبت و سازنده؛ رمز موفقیت مهرانه

مسئول کمیته قلک انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان: اطلاع‌رسانی مثبت و سازنده؛ رمز موفقیت مهرانه

مسئول کمیته قلک انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان:

اطلاع‌رسانی مثبت و سازنده؛ رمز موفقیت مهرانه

مسئول کمیته قلک انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان گفت: تبلیغات مثبت و سازنده سبب شده است تا خیران زنجانی به صورت پررنگ نقش خود در امور مربوط به نوعدوستی و نیک‌اندیشی را ایفا کنند و در کنار آن سبب ترغیب سایر خیران کشور برای سرازیر کردن مهرهای خود به استان شوند که بسیار ارزشمند است.

به گزارش روابط عمومی مهرانه، مسئول کمیته قلک انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، کاهش درد و آمال بیماران مبتلا و خانواده‌های آنان را از اهداف متعالی اعلام کرد و افزود: معتقدیم مهرانه برای موفقیت در اهداف و برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت نیازمند همکاری اقشار جوان به ویژه دانشجو است.

مینا ارغوانی‌فرد "اطلاع‌رسانی را رمز موفقیت مهرانه" عنوان و بر لزوم شفاف‌سازی در خدمات ارائه شده به بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش این انجمن تأکید کرد و گفت: تبلیغات مثبت و سازنده سبب شده است تا خیران زنجانی به صورت پررنگ نقش خود در امور مربوط به نوعدوستی و نیک‌اندیشی را ایفا کنند و در کنار آن سبب ترغیب سایر خیران کشور برای سرازیر کردن مهرهای خود به استان شوند که بسیار ارزشمند است.

مسئول کمیته قلک انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با اشاره به حضور خیران برای شمارش ماهانه مبالغ مالی جمع‌آوری شده از قلک‌ها خاطرنشان کرد: در حال حاضر 3 نفر از بیماران سرطانی بهبودیافته به منظور مشارکت در فعالیت‌های مهرورزانه انجمن مهرانه، در کمیته قلک فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به همکاری مطلوب دستگاه‌های اجرایی استان زنجان به ویژه اداره کل آموزش و پرورش با کمیته قلک انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان تصریح کرد: با ورود دستگاه‌های اجرایی به ویژه فعالان حوزه فرهنگی استان به امور خیریه، فرهنگ کمک به نوعدوست و حس انساندوستی در جامعه نشر می‌یابد.

ارغوانی‌فرد کمیته قلک را قطره‌ای از مهرهای جاری شده در انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان اعلام کرد و از جوانان خواست تا برای متعالی شدن و رشد یافتن به این نهاد مردمی بپیوندند.
آخرین اخبار