• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

میعادگاه مهر حسینی

با فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدانابا عبدالله الحسین(ع)، میعادگاه مهر حسینی به همت کمیته تبلیغات انجمن مهرانه در خیابان امام خمینی روبروی مسجد حاج تقی شریعت برپا خواهد شد.

با توجه به این که در سال های گذشته ایستگاه های محرم انجمن مهرانه به صورت پراکنده در قسمت های مختلف شهر بر پا می شد،در سال جاری همه ایستگاه ها در یک مکان خواهد بود.

در این نمایشگاه سعی شده علاوه بر به نمایش گذاشتن دستاورد ها و عملکرد انجمن مهرانه، برنامه ها و خدمات مختلفی به بازدید کنندگان ارائه شود.

مشاوره کارگروه تغذیه در مورد اصول تغذیه سالم برای عموم مراجعه کنندگان، توزیع بروشورهای آموزشی و بسته های فرهنگی و نمایشگاه عکس از جمله برنامه های نمایشگاه «میعادگاه مهر حسینی»است.

این نمایشگاه از روز پنجشنبه،23 مهر مصادف با اول محرم الحرام تا 5 آبان برگزار خواهد شد.ساعات بازدید از نمایشگاه از روز 23 تا 28مهر ساعت 16 الی 24 و از روز 29 مهر تا 5 آبان از ساعت 10 صبح الی 24 شب می باشد.

آئین افتتاحیه نمایشگاه «میعادگاه مهر حسینی» با حضور نائب رئیس هیات مدیره انجمن مهرانه،جناب آقای مهندس گرانمایه، مسوولان کمیته های مهرانه و خیرین مهرانه روز پنجشنبه 23 مهر برگزار خواهد شد.

بازدید از نمایشگاه «میعادگاه مهر حسینی»برای عموم آزاد است و بدینوسیله از همه علاقه مندان دعوت میشود تا از این نمایشگاه بازدید فرمایند.     برای دیدن عکس های بیشتر اینحا کلیک کنید

آخرین اخبار