• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید اعضای کانون مهر دانشگاه زنجان از مرکز رادیوتراپی مهرانه

کانون مهر یکی از نقاط عطف حرکت انجمن خیریه مهرانه محسوب می شود که توانسته با همکاری دانشگاه های سطح شهر زنجان، از پتانسیل نیروهای جوان و خیر که در دانشگاه ها مشغول به تحصیل هستند، بهترین بهره برداری در اهداف خیرخواهانه و انسان دوستانه داشته باشد. به گونه ای که در سال های اخیر این کانون ها، از مراکز اصلی فعالیت خیرین جوان مهرانه می باشند؛ و دانشجویان با فعالیت های خیرخواهانه خود تا کنون توانسته اند گام مهمی در به ثمر رسیدن اهداف مهرانه داشته باشند.

قدیمی ترین و در عین حال یکی از موثرترین این کانون ها، کانون مهر دانشگاه زنجان است، که تاکنون با فعالیت های خود توانسته به عنوان یکی از نهادهای پیشرو در امور خیریه خود را مطرح کند.

پنجشنبه ششم آذرماه سال جاری، تنی چند از اعضای این کانون به نمایندگی از دانشجویان و اساتید خیرخواه و نیک اندیش دانشگاه زنجان، از کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه بازدید کردند. این بازدید در شرایطی صورت گرفت که فقط حدود 2 هفته از افتتاح رسمی مرکز رادیوتراپی مهرانه می گذرد که نشان از علاقه ایشان به پیشرفت های انجمن خیریه مهرانه است. در این بازدید اعضای کانون مهر ماحصل فعالیت های خیرخواهانه و تلاش های شبانه روزی خود را در رسیدن به این هدف والا شاهد بودند. امید است این روحیه انسان دوستی جوانان کانون مهر، چراغ راهی برای آینده پرفروغ ایشان باشد.


تصاویر بیشتر

آخرین اخبار