• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید اساتید محترم دانشگاه زنجان از کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه

صبح روز پنجشنبه، 4 اردیبهشت ماه‌، جناب آقای دکتر افشارچی رئیس دانشگاه زنجان به همراه اساتید محترم این دانشگاه، از کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیو تراپی مهرانه، بازدید نمودند.

در ابتدای این بازدید کلیپی از پویا نمایی کلینیک پخش شد و جناب آقای محرمی، از اعضای هیئت امناء و هیئت مدیره انجمن خیریه مهرانه، به توضیحاتی پیرامون قسمت های مختلف کلینیک و همینطور روند ساخت آن اشاره کردند و ایشان با بیان این مطلب که بیش از 50 درصد پروژه پیش رفته است ابراز امیدواری کردند: إن شاء الله در خردادماه امسال، مقارن با ایام مبارک نیمه شعبان، از فاز اول کلینیک بهره برداری خواهیم نمود.

سپس جناب آقای مهندس وثوق ضمن خوش آمدگویی به اساتید محترم دانشگاه زنجان و توضیحات تکمیلی پیرامون پروژه گفتند: امروز ما شاهد پیشرفت پروژه ی عظیمی هستیم که بر پایه کمک های مردمی بنا شده است و از اساتید محترم دانشگاه خواستاریم که به همکاری روزافزون خود با مهرانه ادامه دهند. ایشان همچنین افزودند: میخواهیم این پروژه ی عظیم مردمی تبدیل به بزرگترین مرکز تحقیقات، پیشگیری، تشخیص و درمان بیماران مبتلا به سرطان در کشور شود.

سپس به دعوت آقای وثوق از قسمت های مختلف کلینیک بازدید شد و آقای محرمی به ارائه توضیحاتی در مورد دستگاه رادیوتراپی، بخش های مختلف کلینیک، مصالح استفاده شده و همچنین هزینه های صرف شده و مورد نیاز برای کلینیک پرداختند و فرمودند: تاکنون 12 میلیارد تومان برای این پروژه ی عظیم صرف شده که تمامی آن توسط خیرین پرداخت شده است. ایشان همچنین توضیحاتی پیرامون دستگاه رادیوتراپی و نحوه ی کارکرد آن ارائه دادند و افزودند: این دستگاه ازشرکت زیمنس آلمان با هزینه ای بالغ بر 4میلیارد و 900 میلیون تومان خریداری شده است و البته وجود دستگاه دوم که بونکر آن آماده است، ضروری است و در آینده ی نزدیک باید خریداری شود. مسئول احداث پروژه ی کلینیک مهرانه با اشاره به آغاز مقدمات خرید دستگاهPTاسکن گفتند: با وجود این دستگاه تحول بزرگی در درمان بیماران مبتلا به سرطان رخ خواهد داد.

رئیس دانشگاه زنجان جناب آقای دکتر افشارچی نیز با تشکر فراوان از اعضای مهرانه گفتند: مهرانه علاوه بر خدمت به بیماران مبتلا به سرطان در حال پرورش مفهوم عمیق ایثار در جوانان و دانشجویانی است که می آموزند قبل از اینکه خود و خواسته هایشان را ببینند، درد مردم و همشهریان را درک کرده و برای کاهش آن تلاش کنند. ایشان با تشکر ویژه از اعضای کانون مهر دانشگاه زنجان، برگزاری همایش مشترک بین اساتید دانشگاه زنجان و انجمن خیریه مهرانه برای شروع همکاری های سیستماتیک و مفید و موثر و پیگیری تعامل و ارتباط با انجمن مهرانه را پیشنهاد فرمودند.

در پایان بازدید اعضای مهرانه وکانون مهر دانشگاه زنجان با گرفتن عکس یادگاری اساتید خود را بدرقه کردند.

مشاهده تصاویر

آخرین اخبار