• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

کنسرت خیریه مهرانه با اجرای آقای علیرضا قربانی

 

به گزارش روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه، روز جمعه مورخ 11 اسفند ماه کنسرت موسیقی گروه اشتیاق با حضور جناب آقای علیرضا قربانی در مرکز همایش های بین المللی روزبه زنجان برگزار گردید.
این برنامه به همت اعضای خیر کمیته فرهنگی مهرانه و دانشجویان دانشگاه زنجان و دانشگاه آزاد اسلامی زنجان و با هدف اطلاع رسانی و ارائه گزارش پیشرفت کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه که در دست احداث می باشد، صورت گرفت.
در ابتدای این برنامه سرکار خانم دکتر مقیمی ریاست هیات مدیره مهرانه با عرض خیر مقدم خدمت مهمانان، به ذکر ضرورت وجود دستگاه رادیوتراپی در سیر روند درمان بیماران مبتلا به سرطان پرداخت و گفت: «بیش از 70درصد بیماران مبتلا به سرطان در طی مسیر درمان به دستگاه رادیوتراپی نیاز دارند که به واسطه عدم وجود آن در زنجان مجبور به سفر به استان های همجوار علی االخصوص تهران هستند که این سفر اجباری باعث ایجاد مشکلات معیشتی و روحی عدیده در زندگی این بیماران می شود».
پس از صحبت های ایشان گروه اشتیاق به اجرای بخش اول برنامه خود پرداختند.
پس از اجرای این بخش جناب آقای مهندس وثوق مدیرعامل مهرانه با اشاره به صحبت های سرکار خانم دکتر مقیمی عزم مهرانه را برای احداث این کلینیک راسخ توصیف کرد و گفت: «احداث و راه اندازی این کلینیک و مرکز رادیوتراپی یکی از اهداف بلند مدت مهرانه از زمان تاسیس آن بوده است».
وی با اشاره به فعالیت 6 ساله مهرانه و رسیدن به پیشرفت 15درصدی عملیات احداث کلینیک، تلاش ها و کمک های خیرین و همچنین حسن اعتماد مردم زنجان به مهرانه را رمز موفقیت این حرکت دانست.
مدیرعامل مهرانه با اشاره به عقد قرارداد 3 میلیارد تومانی دستگاه رادیوتراپی و پرداخت 1/4 میلیارد تومان آن گفت: « مهرانه ای ها دست تک تک افراد خیری را که بخواهند مهرانه در برآورده کردن این مهم یاری رسان باشند، به گرمی می فشارد».
پس از صحبت ها و ارائه گزارش مدیرعامل مهرانه بخش دوم برنامه گروه اشتیاق اجرا شد. همچنین در پایان به تک تک اعضای این گروه و جناب آقای علیرضا قربانی لوح یادمان اهدا شد.
پس از اهدای این لوح آقای قربانی با اشاره به دریافت لوح ها و تندیس های متعدد از سراسر ایران و جهان، مهرانه را به همراه محک تنها خیریه هایی نام برد که به وی و گروه همراه ایشان یادمان اهدا کرد.
قبل از آغاز این برنامه نیز جناب آقای علیرضا قربانی با حضور در محل احداث کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه پس از بازدید و استماع گزارش های فنی و عمرانی مربوطه، با ذکر سفرها و حضور در برنامه های متعدد خیریه در طول سالیان فعالیت خود گفت: «از میزان پیشرفت مهرانه در این مدت زمان 6 ساله فعالیت خود بسیار شگفت زده ام و افتخار می کنم که از امروز مهرانه ای شده ام».
در پایان این گزارش، روابط عمومی مهرانه ضمن تشکر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان زنجان، معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی، پرسنل مرکز همایش های بین المللی زوربه و بیمارستان آیت اله موسوی و همچنین تمامی نهادهای امنیتی و انتظامی شهر زنجان علی الخصوص نیروی انتظامی، یادآور شده است، برگزاری چنین برنامه های فرهنگی و اجتماعی بدون همیاری این عزیزان ممکن نیست.
همچنین به علت استقبال همشهریان، مجددا این برنامه در روز پنج شنبه 17 اسفند ماه در سالن هلال زنجان برگزار خواهد شد؛اطلاعات تکمیلی متعاقبا در وبسایت مهرانه درج خواهد شد.
 
آخرین اخبار