• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

جلسه مشترک رئیس هیات امناو مدیر عامل انجمن مهرانه با جناب آقای دکتر آل اسحاق در مورخ 11 بهمن ماه

 رئیس هیات امنا مهرانه جناب آقای پرفسور ثبوتی و آقای مهندس وثوق ، مدیر عامل مهرانه مهمان رئیس اتاق بازرگانی تهران جناب آقای دکتر آل اسحاق  بودند.

در ابتدای این جلسه مهندس وثوق مدیرعامل مهرانه ضمن آرزوی سلامتی برای همه بیماران، به تعامل سازمان ها و ارگان های مختلف دولتی و خصوصی با مهرانه اشاره کرده و اظهار داشت: «همکاری و همدلی همه اقشار، اصناف، همشهریان و زنجانیان مقیم تهران در عملکرد مهرانه برای کمک رسانی به بیماران تاثیر به سزایی داشته است، که این همکاری ها همواره مورد تقدیر مهرانه واقع شده است». وی همچنین با اشاره به عملکرد مهرانه افزود: « کمک های مردم خیر به مهرانه نشان از اعتماد به راه درست پیموده شده توسط مهرانه است که تنها با اطلاع رسانی بیشتر از فعالیت های مهرانه می توان این حسن اعتماد خیرین را پاسخگو بود». مهندس وثوق ضمن ارائه گزارشی از روند احداث کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه و همچنین نحوه خرید دستگاه های این کلینیک ابراز امیدواری کرد تا با همراهی خیرین این کلینیک به قطب درمان سرطان در منطقه تبدیل شود.

در ادامه جلسه جناب آقای آل اسحاق از تشکیل و فعالیت چنین خیریه ای در استان زنجان اظهار خشنودی کرد و اظهار داشت: «تمامی اقدامات مهرانه را ارج مینهیم و همه تلاش های خود را برای گسترش هر چه بیشتر فعالیت های انسان دوستانه و خداپسندانه مهرانه به کار خواهیم بست».

آخرین اخبار