• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

تقدیر از عوامل بازارچه خیریه مهرانه

 

بازارچه خیریه  مهرانه  از 27 تا 29 اردیبهشت ماه در مجتمع تجاری اداری سهند برگزار شد. این بازارچه که به همت دانشجویان علی الخصوص دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده بود توانست با کسب درآمد 16 میلیون تومانی رکورد جدیدی برای مهرانه به ثبت رساند.

کمیته فرهنگی مهرانه به عنوان متولی اصلی این گونه برنامه ها بر خود واجب دانست تا از عوامل برگزار کننده این بازارچه تقدیر نماید. به همین مناسبت روز سه شنبه 3/9/91 در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی نشستی کوتاه با حضور دانشجویان و اعضای مهرانه برگزار گردید.

مهندس بیات از اعضای هیات مدیره و رئیس کمیته فرهنگی و آقای مهندس گرانمایه نائب رئیس هیات مدیره  مهرانه در این نشست حضور داشتند. مهندس بیات با خیر مقدم گویی و تشکر از دانشجویان برای برگزاری چنین برنامه ای ، حضور جوانان و مخصوصا قشر دانشجو را در مهرانه فرصتی مغتنم دانست و گفتدر آینده شما جوانان به سپری کردن دوران طلایی جوانی و دانشجویی خود در حرکت های خیر خواهانه و انسان دوستانه افتخار خواهید کرد. ایشان با اشاره به اهداف کمیته فرهنگی در تبلیغات و جذب کمک های مالی به نفع بیماران مبتلا به سرطان ، برگزاری بازارچه خیریه را مصداق بارز این رسالت بر شمرد. پس از صحبت های ایشان به ترتیب از خیرین و دانشجویان غیر علوم پزشکی تقدیر شد. جوانانی که در دیگر نهاد های علمی زنجان در برپایی این بازارچه خیریه سهم بزرگی داشتند. سپس از هیات مدیره و کسبه  محترم مجتمع تجاری اداری سهند تقدیر به عمل آمد. پس از آن نمایندگان دانشجویان به تفکیک رشته و سال ورودی روی سن آمده و لوح تقدیر مهرانه را دریافت کردند. دانشجویان پزشکی ، داروسازی و به ویژه دندانپزشکی ورودی سال های 88 تا 90 در این برنامه مورد تقدیر واقع شدند.

این برنامه هرچند کوتاه و مختصر بود ولی حاوی این نکته بود که با توجه به این که خیرین بدون هیچ چشم داشتی در مهرانه حضور می یابند تا گامی در جهت بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتلا به سرطان بر دارند اما مهرانه تقدیر و تشکر از تک تک این افراد را بر خود وظیفه می داند.

 

آخرین اخبار