• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

پایان مسابقات فوتسال پیشکسوتان مهرانه

پایان مسابقات فوتسال پیشکسوتان مهرانه
مسابقات فوتسال پیشکسوتان مهرانه با برگزاری ۴ بازی رده بندی وفینال در آخرین روز خود و با استقبال بی نظیر طرفداران این رشته به پایان رسید.
ابتدا در مرحله رده بندی بالای ۳۵ سال،  تیم یک دست زنجان آرین موفق شد از سد تیم پر تلاش بانک سپه عبور و به مقام سوم نایل آید و در همین مرحله در رده سنی بالای ۴۰ سال تیم قدرتمند صرافی ادیب که با ضربات پنالتی حضور در فینال را از دست داده بود، توانست بر تیم تلاشگر بیمارستان امام حسین (ع) غلبه و رتبه سوم را بدست آورد.
در فینال بازی‌های بالای ۳۵ سال، سالن دانشگاه آزاد، شاهد بازی بسیار حساس و هیجان انگیزی بود. بازی تیم‌های پرسپولیس و جهاد کشاورزی که از بازیکنان با کیفیت و خلاق بهره می‌بردند در وقت قانونی به نتیجه مساوی رسیدند و در وقت اضافه این پرسپولیس بود که از موقعیت بدست آمده نهایت استفاده را کرد و خود را پیش انداخت. تیم جهاد کشاورزی در ثانیه آخر صاحب یک پنالتی نقطه دوم شد که نتوانست آن را به گل تبدیل کند و سر انجام جام قهرمانی به تیم شایسته پرسپولیس رسید.
در فینال بازی های ۴۰ سال، تیم های پاس و اشراق به هم رسیدند . برخلاف تصور که انتظار می رفت تماشاگران بازی خیلی نزدیکی را شاهد باشند ولی این تیم اشراق بود که با استراتژی بهتر و منظم تر خود را با چهار گل پیش انداخت و خیال خود را از کسب جام قهرمانی راحت کرد. بازیکنان خوب پاس در انتهای زمان بازی موفق شدند به دو گل دست یابند ولی زمان بازی اجازه برای برگرداندن نتیجه را به آنان 
نداد و جام قهرمانی به تیم شایسته اشراق رسید.

🏆رتبه های رده بالای ۳۵ سال:
اول: پرسپولیس
دوم: جهاد کشاورزی
سوم: زنجان آرین
🏆رتبه های بالای ۴۰ سال:
اول : اشراق
دوم : پاس
سوم : صرافی ادیب

با ما همراه باشید در: 
🆔: @mehranehcharity
http://www.mehranehcharity.ir
آخرین اخبار