• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

نخستین مراسم شب شعر مهرانه با رویکرد هنردرمانی در محل کلینیک تخصصی این مجموعه برگزار شد

با حضور شاعران پیشکسوت و جوان زنجانی؛ نخستین مراسم شب شعر مهرانه با رویکرد هنردرمانی در محل کلینیک تخصصی این مجموعه برگزار شد

نخستین مراسم شب شعر مهرانه با رویکرد هنردرمانی در محل کلینیک تخصصی این مجموعه برگزار شد

با حضور شاعران پیشکسوت و جوان زنجانی؛




نخستین مراسم شب شعر مهرانه با رویکرد هنردرمانی در محل کلینیک تخصصی این مجموعه برگزار شد


نخستین مراسم شب شعر مهرانه با عنوان بزرگداشت زادروز فردوسی و با رویکرد هنردرمانی، روز پنجشنبه 27 دی ماه 97 در سالن جلسات کلینیک تخصصی مهرانه با حضور اساتید شعر و ادب زنجان آقایان "سیدمسعود احمدی" و "سعیدی" و جمعی از ادب‌دوستان و خیرین واحد هنرمندان و نیک اندیشان مهرانه‌ای برگزار گردید.


این مراسم پس از خیرمقدم‌گوئی مهندس اصغر وثوق، مدیرعامل مهرانه رسما آغاز گردید. اجرای زنده شاهنامه‌خوانی توسط جوان هنرمند، آقای "عاصم امیدی" از نوادگان شاعر بزرگ اهل بیت عاصم زنجانی و همچنین نوه استاد فقید شاعر وارسته اهل بیت(ع) زنده یاد زین العابدین امیدی متخلص به وافر زنجانی" به صورت فاخر و شایسته انجام شد.


همچنین آقایان "محمد باقر افشاری‌راد"، "رامین کریمی"، "رستمی" و "غلامرضا گنج‌خانی" اشعار خود را در وصف شهر زنجان و مهرانه قرائت کردند.


اجرای قطعاتی از موسیقی توسط آقایان "عطائی" و "مهربان" از برنامه های درنظر گرفته شده در نخستین مراسم شب شعر مهرانه بود. در طول برنامه استاد "میری" از هنرمندان خوشنویس زنجانی و فعالین واحد هنرمندان مهرانه مشغول هنرنمایی و خوشنویسی از اشعار شاهنامه بودند که در پایان برنامه توسط ایشان به خانم "سکینه قاسمی"، خیر و از بیماران تحت پوشش انجمن معروف به "اسطوره مهرانه" تقدیم گردید.


لازم به ذکر است 100 جلد کتاب ارزشمند و فاخر 3 چکامه ماندگار توسط استاد ادیب جناب آقای "سیدمسعود احمدی" به حضار اهدا شد و ایشان درخواست کردند با همت عالی ادب‌دوستان در حد توان و کمال میل آنان به مهرانه هدیه شود.


پس از پایان مراسم، اعضای حاضر از کلینیک تخصصی مهرانه بازدید کردند.


"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"

آخرین اخبار