• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

دفتر مهرانه "گرماب" با حضور مدیرعامل مهرانه، امام جمعه و سایر مسئولین شهری، نظامی، انتظامی و خیرین و اهالی منطقه افتتاح شد

دفتر مهرانه "گرماب" با حضور مدیرعامل مهرانه، امام جمعه و سایر مسئولین شهری، نظامی، انتظامی و خیرین و اهالی منطقه افتتاح شد

دفتر مهرانه "گرماب" با حضور مدیرعامل مهرانه، امام جمعه و سایر مسئولین شهری، نظامی، انتظامی و خیرین و اهالی منطقه افتتاح شد دفتر مهرانه "گرماب" با حضور مدیرعامل مهرانه، امام جمعه و سایر مسئولین شهری، نظامی، انتظامی و خیرین و اهالی منطقه افتتاح شد

پس از افتتاح دفاتر سجاس، کرسف، نوربهار و سهرود در شهرستان خدابنده، روز جمعه 16 آذر 97  دفتر مهرانه در گرماب افتتاح گردید، این دفتر زیرنظر دفتر مهرانه قیدار فعالیت خواهد کرد.

"مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل مهرانه در این مراسم با معرفی رسالت های بشردوستانه مهرانه عنوان کرد: مهرانه با حمایت های 100 درصدی مردمی، خدمات دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان را ارائه می کند. 

"محمد محمدی"، رئیس هیئت اجرایی مهرانه خدابنده هم تصریح کرد: در این  شناسایی مبتلایان به سرطان و معرفی آنان به دفتر مرکزی زنجان جهت ارائه خدمات بشردوستانه دارو و درمان و ... از اهداف راه اندازی این دفتر است.

"حجت‌الاسلام موسوی"، امام جمعه گرماب در آئین افتتاحیه دفتر مهرانه در این شهر با تقدیر از خیرین و دست اندرکاران مجموعه، راه اندازی دفتر گرماب را گامی مهم در مسیر خدمت به خلق خدا دانست.

در پایان نخستین وجوه نقدی به حساب مهرانه گرماب از سوی مدیرعامل مهرانه و اهالی خیر این شهر واریز گردید.

لازم به ذکر است پیش از افتتاح دفتر مهرانه گرماب، مدیرعامل انجمن مهرانه در تریبون نماز جمعه این شهر با اشاره به کمک 1 میلیارد تومانی مردم به طرق مختلف به این مجموعه گفت: پایتخت نشینان دیار شور و شعور حسینی با اعتقاد قلبی شان مهرانه را ساخته و اداره می کنند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار