• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

دفاتر مهرانه در "زرین آباد" ایجرود استان زنجان و "یاسوکند" بیجار استان کردستان به صورت رسمی افتتاح شد

با حضور مؤسس و مدیرعامل مهرانه و مسئولین؛ دفاتر مهرانه در "زرین آباد" ایجرود استان زنجان و "یاسوکند" بیجار استان کردستان به صورت رسمی افتتاح شد

دفاتر مهرانه در "زرین آباد" ایجرود استان زنجان و "یاسوکند" بیجار استان کردستان به صورت رسمی افتتاح شد با حضور مؤسس و مدیرعامل مهرانه و مسئولین؛ 

دفاتر مهرانه در "زرین آباد" ایجرود استان زنجان و "یاسوکند" بیجار استان کردستان به صورت رسمی افتتاح شد

در ایجرود؛ آئین افتتاحیه دفتر مهرانه در زرین آباد روز پنجشنبه یکم آذر 97 با حضور مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

حجت الاسلام مقدمی، امام جمعه ایجرود در آئین افتتاحیه دفتر مهرانه "زرین آباد" ضمن گرامیداشت هفته وحدت و بسیج با بیان اینکه "تاسیس مهرانه جزو اعمال صالحه بوده که جزای آن حیات طیبه است"، اظهار کرد: امیدواریم توفیق خدمتگزاری به مردم را در کنار مهرانه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه توفیق ربانی شامل حال موسسین، خیرین و دست اندرکاران مهرانه شده است، اضافه کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده است که "نتیجه احسان چیزی جز احسان نیست"، کاری که برای رضای الهی باشد خداوند به آن برکت می دهد.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قبال از مرگ نجات دادن یک انسان، قطعا پاداش نیکی به مسببین خواهد داد، افزود: امیدواریم خداوند توفیقی دهد تا خدمتگذار مردم و عاملی در رفع گرفتاری ها و مشکلاتشان باشیم.

توحید سلیمی، فرماندار ایجرود هم ضمن گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: خیرین مهرانه بسیجیانی هستند که خدمت به خلق را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

وی با بیان اینکه تقریبا در خانواده ها و نزدیکانمان همگی ما با سرطان مواجهیم و می دانیم که با چه سختی و هزینه های بالا پروسه دارو و درمان خود را طی می کنند، اعلام کرد: مجموعه دولت به ویژه شبکه بهداشت و درمان آرزومند است تا با پیگیری برنامه های آموزش و پیشگیری سرطان، هیچ بیمار سرطانی وجود نداشته باشد تا برای درمان به سرطان معرفی گردد. 

این مقام مسئول با بیان اینکه مهرانه حلقه واسط بین دولت و مردم است که به خوبی در حوزه خدمت به بیماران و ارتقا سطح سلامت آنان نقش تاثیرگذاری داشته است، بر لزوم همه گیر شدن برنامه های آموزش و پیشگیری مهرانه در شهرستان ایجرود تاکید کرد.

مهندس اصغر وثوق ضمن قدردانی از همت بلند مسئولین و خیرین ایجرودی به ویژه فرماندار در راه اندازی دفتر مهرانه در زرین آباد اظهار کرد: دستاوردهای عظیم مهرانه طی 13 سال حاکی از آن است که دلسوزان بدون کار احساسی، با منطق مهرانه را بنا کردند تا کار با پایه ای قوی آغاز گردد.

مؤسس مهرانه با بیان اینکه زنجان در بین 31 استان کشور، استان سرآمد در خدمت به بیماران مبتلا به سرطان است، با اشاره به خدمت مهرانه به 250 بیمار ایجرودی از ابتدای تاسیس تاکنون در مورد خدمات کلینیک رادیوتراپی مهرانه به بیماران سراسر کشور نیز گفت: 45 درصد بیماران مراجعه کننده به کلینیک مهرانه مربوط به خارج از استان زنجان است.

در حاشیه افتتاح دفتر مهرانه زرین آباد، نخستین حمایت مالی به حساب دفتر مهرانه زرین آباد از سوی مدیرعامل مهرانه، امام جمعه و فرماندار ایجرود و خیرین این منطقه واریز گردید.
"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار