• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

ارائه خدمات درمانی رایگان به 233 بیمار ایجرودی به ارزش بیش از 500 میلیون تومان از ابتدا تاکنون توسط مهرانه

مدیرعامل مهرانه در بازدید امام جمعه و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان ایجرود: ارائه خدمات درمانی رایگان به ۲۳۳ بیمار ایجرودی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان از ابتدا تاکنون توسط مهرانه

ارائه خدمات درمانی رایگان به 233 بیمار ایجرودی به ارزش بیش از 500 میلیون تومان از ابتدا تاکنون توسط مهرانه مدیرعامل مهرانه در بازدید امام جمعه و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان ایجرود:

ارائه خدمات درمانی رایگان به 233 بیمار ایجرودی به ارزش بیش از 500 میلیون تومان از ابتدا تاکنون توسط مهرانه

مدیرعامل مهرانه پنجشنبه 24 آبان 97 در بازدید امام جمعه و فرماندار ایجرود و مسولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان از کلینیک مهرانه با بیان اینکه مهرانه از ابتدای تاسیس تاکنون 233 نفر از بیماران ایجرودی را تحت پوشش قرار داده است، اظهار کرد: میزان خدمات درمانی ارائه شده به این تعداد از بیماران از ابتدا تا به امروز بیش از 500 میلیون تومان گزارش شده است.

وی با اشاره به آغاز به کار دفتر مهرانه در ایجرود که اخیرا راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: با این حساب ایجرود جزو آخرین شهرستانهای استان است که دفتر مهرانه در آن راه اندازی شده است.

مدیرعامل مهرانه ضمن ارائه تاریخچه تاسیس و خدمات مهرانه از سال 85 تا کنون و خدمات رادیوتراپی انجمن از آذر 93 افزود: با وجود مهرانه دیگر هیچ بیماری فرش زیر پای خود، ماشین و اثاثیه منزل را نمی‌فروشد که این مهم مرهون تک تک شهروندان خیر زنجانی است.

وی با بیان اینکه زنجان به عنوان نخستین استان در تهران جهت رفاه حال بیماران مبتلا به سرطان، مهمانسرای خود را به همت نیک اندیشان زنجانی راه‌اندازی کرده است، ابراز کرد: در مهمانسرای مهرانه زنجان نیز 45 درصد بیماران پذیرش شده مربوط به خارج از استان می‌باشد.
 
امام جمعه ایجرود نیز در این بازدید با عنوان "احسان به جامعه ای که نیازمند خدمت است موجب عاقبت بخیری انسان هاست"، ضمن قدردانی از خیرین و موسسین مهرانه ابراز کرد: خداوند توفیقی به خیرین و موسسین مهرانه عطا کرده است که آنان در حوزه خدمت به بیماران مبتلا به سرطان عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

وی با عنوان "آنانی که در خدمت به خلق، با خداوند معامله کنند، پیروزند" گفت: امیدواریم با صفای باطنی خیرین، مجموعه مهرانه آباد و آبادتر شود.

مدیر جهاد کشاورزی ایجرود نیز با اشاره به بزرگی‌های خلق شده در مهرانه عنوان کرد: مهرانه با نیات خالص خیرین و حامیان نیک اندیش تبدیل به الگوی موفق در سطح کشور شده که افتخارآمیز است.

بازرگان ضمن استقبال از پیگیری برنامه‌های پیشگیری مهرانه در شهرستان ایجرود توسط این اداره تاکید کرد: اداره جهاد کشاورزی ایجرود آمادگی دارد تا کارشناسان جهاد کشاورزی را به همراه مدرسین کمیته آموزش و پیشگیری مهرانه جهت برگزاری کلاس های توجیهی ویژه کشاورزان به روستاهای اطراف اعزام نماید چرا که این امر در کاهش میزان سموم و کودهای کشاورزی که در برخی مواقع بیش از حد توسط کشاورز مورد استفاده قرار می گیرد تاثیر دارد.

نادر امینی، رئیس جمعیت هلال احمر ایجرود نیز با تقدیر از خیرین مهرانه در خدمت رسانی بشردوستانه به بیماران مبتلا به سرطان اعلام آمادگی کرد تا بسته‌های آموزشی و تبلیغاتی جهت شناسایی بیماران مبتلا به سرطان و افزایش اطلاعات مردم از بیماری سرطان به همراه کاروان سلامت به نقاط دور و نزدیک روستایی توزیع گردد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار