• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

ارائه خدمات باکیفیت با بازدهی بالا؛ از اولویت های اصلی مهرانه در مسیر خدمت به همنوع می باشد

مدیرعامل مهرانه در نشست با مسئولین خیر دفتر مهرانه خرمدره: ارائه خدمات باکیفیت با بازدهی بالا؛ از اولویت های اصلی مهرانه در مسیر خدمت به همنوع می باشد

ارائه خدمات باکیفیت با بازدهی بالا؛ از اولویت های اصلی مهرانه در مسیر خدمت به همنوع می باشد مدیرعامل مهرانه در نشست با مسئولین خیر دفتر مهرانه خرمدره:

ارائه خدمات باکیفیت با بازدهی بالا؛ از اولویت های اصلی مهرانه در مسیر خدمت به همنوع می باشد

مهندس "اصغر وثوق"، مدیرعامل انجمن مهرانه زنجان عصر دوشنبه در دیدار مدیر عامل انجمن مهرانه استان زنجان با رئیس هیأت و اعضای دفتر مهرانه خرمدره که در محل ساختمان این دفتر برگزار گردید، ضمن تاکید بر تقویت چارت مهرانه اظهار کرد: انجمن مهرانه خرم دره از نظر پیشگیری و ارتقاء فرهنگ کمک به هم نوع بسیار مطلوب عمل کرده است و افتخار ماست که در کنار بیماران هستیم و تمام توان و تلاش خود را به کار می بندیم تا تحت فشار مالی در جهت درمان بیماری خود نباشند و با خاطری آسوده و دلی قرص از همراهی ما، فرایند درمان خود را تکمیل کنند.

مهندس وثوق با تشکر از اقدامات اعضای انجمن مهرانه خرم دره در حوزه سلامت تصریح نمود: تلاش تمامی اعضای این انجمن انجام امور خداپسندانه با بهترین کیفیت و بالاترین بازده در چارچوب و موازین شرعی و اخلاقی می‌باشد. اعضای انجمن مهرانه از این به بعد باید بیشتر به مثابه دو بال مکمل یکدیگر باشند و ما محدودیتی در این زمینه نخواهیم داشت .همچنین ایشان قول حمایت، همکاری و اصلاح برخی روندهای طولانی را در امور مربوط به این کانون را دادند.

مدیرعامل انجمن مهرانه به بیان حکمتی از حکمت های نهج البلاغه حضرت امیر المومنین علی (ع) پرداخت و بیان کرد: مولا علی (ع) در حکمت ۴۲۵ نهج البلاغه می فرمایند "خدا را بندگانی است که برای سود رساندن به دیگران نعمت های خاصی را به آنان بخشیده است. تا آنگاه که دست بخشنده دارند نعمت ها را در دستشان باقی می گذارد و هر گاه از بخشش دریغ کنند، نعمت ها را از دستشان گرفته و به دست دیگران خواهد داد".

"مهدی نجاتی"، رئیس هیئت مدیره مهرانه خرمدره در ابتدا ضمن ارائه گزارشی از عملکرد انجمن گفت: این مجموعه توانسته است بیش از آنچه تصور می‌شد مشارکت‌های مردمی را جلب کند. 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده درحوزه سلامت افزود: مشکلات مردم برای این موسسه مشخص است و می توانیم مشارکت خیلی خوبی را برای کمک جلب کنیم. نجاتی خاطرنشان کرد: اهداف کلان حوزه سلامت ما در این موسسه در راستای هدفمند کردن جلب مشارکت های مردمی است.

سپس "لیلا صباغی"، مدیر امور اجرایی مهرانه خرمدره ضمن مروری برگام های طی شده از ابتدا تا تاکنون و تأکید بر اهمیت و ضرورت فعالیت موسسه به چالش ها و مشکلات آن در طول مسیر پرداخته و ارتقای سطح تعامل و همکاری را از جمله مأموریتهای موسسه برشمرد. 

وی همچنین بر ضرورت اصلاح باورهای نادرست در خصوص سرطان از جمله درمان ناپذیر بودن آن تاکید کرد و افزود: آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در این زمینه یکی دیگر از اهداف این انجمن می باشد.

در ادامه "عزت اله مظفری"، مسئول روابط عمومی مهرانه خرمدره ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل مهرانه عنوان کرد: بزرگترین سرمایه مهرانه اعتماد مردم است و برگزاری جلسات ماهیانه، همایش خیرین از جمله پیشنهادات بنده در راستای ارتقا سطح خدمات رسانی موسسه به مردم است. البته نگاه ویژه حضرتعالی به شهرستان بسیار مثبت و سازنده می باشد.

مسئول روابط عمومی مهرانه خرمدره با اشاره به فعالیت دفتر مهرانه شهرستان، افزایش آگاهی و جلب مشارکت مردم در خصوص قابل پیشگیری بودن سرطان و شیوه های آن و جلب مشارکت سیاستگذاران و مجریان سلامت (درون بخشی و برون بخشی) در کنترل عوامل خطر سرطان را از اهداف این انجمن عنوان کرد و افزود: ما با استفاده از توان خیرین و حمایت مسئولین شهرستان و با هماهنگی و حمایت مجمع خیرین استان در جهت رفع نیازهای حوزه سلامت اقدام می کنیم. 

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار