• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

ورزش صبحگاهی مهرانه در محوطه بزرگترین گنبد خشتی جهان برگزار شد

با حضور شهروندان زنجان و سلطانیه ای؛ ورزش صبحگاهی مهرانه در محوطه بزرگترین گنبد خشتی جهان برگزار شد

با حضور شهروندان زنجان و سلطانیه ای؛

ورزش صبحگاهی مهرانه در محوطه بزرگترین گنبد خشتی جهان برگزار شد

در این مراسم که صبح جمعه 31 فروردین 97 برگزار گردید، "حمید مجتهدی"، رئیس هیئت اجرایی مهرانه سلطانیه ضمن قدردانی از حضور پررنگ و پرنشاط شهروندان در برنامه های ورزشی این مجموعه اظهار کرد: حضور اکیپ ورزشی مهرانه در شهرستان ها در تبلیغ فرهنگ بشردوستانه انجمن در حوزه درمان و آموزش و پیشگیری تاثیرگذار است.

"بهروز کاوندی"، مسئول کمیته شهرستان ها و عضو فعال واحد ورزش مهرانه ضمن تشریح تاریخچه تشکیل این واحد اظهار کرد: از سال 94 که واحد ورزش زیر نظر تبلیغات و بعد کمیته کار خود را آغاز کرده است در سردترین روزهای سال نیز متوقف نشده است.

وی با عنوان "فواید ورزش بر هیچکس پوشیده نیست"، افزود: با این وجود به موضوع ورزش توجه نمی کنیم.

کاوندی استرس را مهترین عامل موثر در ابتلا به سرطان دانست و گفت: واحد ورزش در تلاش است ورزش همگانی به عنوان عامل موثر در پیشگیری از سرطان را به صورت هماهنگ در سراسر شهرستانهای تحت پوشش در ساعت مشخص برگزار کند.

همچنین "مینا صنعتکار"، مسئول واحد ورزش مهرانه ضمن تاکید بر مشارکت گروهی شهروندان در برنامه های فرهنگی-ورزشی و تفریحی مهرانه به عنوان ابزاری برای تبلیغ رسالت هاگفت: در تلاشیم تا چنین برنامه های پرنشاط را در طول سال با همکاری مسئولین دفاتر شهرستان ها و مناطق تابعه پیگیری و اجرا نماییم.

در پایان رضا سلطانی و عاطفه ملکی از ورزش دوستان و ورزشکاران فعال در برنامه های ورزشی دفتر مهرانه سلطانیه با اهدای لوحی تقدیر شدند.

بازدید از شاهکار معماری اسلامی گنبد سلطانیه، معبد داش کسن و شاه بلاغی از برنامه های تدارک دیده واحد ورزش مهرانه در تور یک روزه سلطانیه بود.

با تشکر از عوامل دفتر مهرانه سلطانبه و ورزشکاران و یاوران مهرانه ای هیئت والیبال این شهرستان

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار