• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید مهمانان تهرانی از کلینیک تخصصی مهرانه؛

بازدید مهمانان تهرانی از کلینیک تخصصی مهرانه؛ خانواده لطیفیان: دوست داریم در فضای مهرانه که بوی معنویت می‌دهد تنفس کنیم

بازدید مهمانان تهرانی از کلینیک تخصصی مهرانه؛ بازدید مهمانان تهرانی از کلینیک تخصصی مهرانه؛


خانواده لطیفیان: دوست داریم در فضای مهرانه که بوی معنویت می‌دهد تنفس کنیم

"آقای حسین لطیفیان"، دبیر فیزیک آموزش و پروش ساکن تهران که جمعه 17 فروردین 97 به همراه همسر خود "خانم لیلا حبیبی" از کلینیک تخصصی مهرانه بازدید کرد، با بیان اینکه دوست دارم در یک فضاهای متبرکی نظیر حرم امام رضا(ع) تنفس کنم، گفت: الان هم همین حس در مهرانه به من دست داده است، اینجا تمامی کارها با نیت خالص و قلب پاک انجام شده است، در مهرانه دوست دارم عمیقا نفس بکشم تا بوی انسانیت را استثمام کنم.

وی با بیان اینکه "با دیدن مهرانه به وجد آمده‌ام و از اینکه از قافله خیرین بازمانده‌ام، حسرت می‌خورم" برای تک تک دست اندرکاران مهرانه سعادتمندی را آرزو کرد و گفت: "مرکز رادیوتراپی مهرانه زنجان به فرمایشات رهبری مبنی بر "هیچ بیماری نباید به جز بیماری دغدغه دیگری داشته باشد" جامه عمل پوشانده است که باید تمامی مراکز درمانی و بیمارستان‌های کشور به این مهم توجه جدی داشته باشند، به امید آن روز".

در ابتدای بازدید نیز رسول احدی، مسئول روابط عمومی مهرانه ضمن ارائه تاریخچه 12 ساله مجموعه تصریح کرد: مهرانه تا به امروز به لطف خداوند و به همت خیرین نیک اندیش زنجانی توانسته است التیام بخش دردهای بیماران مبتلا به سرطان بوده و بین شهروندان جایگاه مطلوبی را کسب نماید.

وی با بیان اینکه تمامی اموال اهدایی به مهرانه به نام خود خیر پلاک زنی شده و به ثبت رسیده است، به مدیریت یکدست و جامع انجمن اشاره کرد.

همچنین مهندس اصغر وثوق، مدیرعامل مهرانه در این بازدید ضمن خوش‌آمد گویی به مهمانان تهرانی حاضر در کلینیک تخصصی انجمن حضور بازدیدکنندگان در این مرکز را افتخاری برای مؤسسان و دست اندرکاران دانست و برای تمامی ملت ایران آرزوی سالی پر از موفقیت و بهروزی کرد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار