• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

افتتاح بخش شیمی‌درمانی مهرانه تا 4 ماه دیگر

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه اعلام کرد: افتتاح بخش شیمی‌درمانی مهرانه تا ۴ ماه دیگر

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه اعلام کرد:

افتتاح بخش شیمی‌درمانی مهرانه تا 4 ماه دیگر

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه از اتمام عملیات ساخت و تجهیز بخش شیمی‌درمانی(سرپایی) این کیلینک با ظرفیت 50 تخت با همکاری یکی از خیران انجمن تا پایان سال جاری خبر داد و در مورد زمان افتتاح این بخش نیز گفت: به محض دریافت مجوز بهره‌برداری اقدام به پذیرش بیمار خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با اشاره به افتتاح بخش آنکولوژی بیمارستان ولیصر(عج) با 32 تخت با همت خیران این نهاد و همکاری بسیار نزدیک دانشگاه علوم پزشکی در سال 87 اظهار کرد: به منظور شیمی‌درمانی سرپایی بیماران مبتلا، در نظر داریم تا روند ساخت و راه‌اندازی بخش شیمی‌درمانی مهرانه تسریع یابد.
مهندس جواد گرانمایه با اشاره به اتمام مراحل سفت‌کاری ساختمان مربوط به بخش شیمی‌درمانی انجمن حمایت از مبتلایان به بیماری سرطان استان و اجرای مراحل مربوط به نازک‌کاری این پروژه درمانی ابراز کرد: میزان اعتبار صرف شده برای احداث این ساختمان یک میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

مهندس گرانمایه با بیان این‌که عملیات ساخت و تجهیز این بخش تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد، تصریح کرد: به محض دریافت مجوز بهره‌برداری از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به پذیرش بیمار خواهیم کرد که پیش‌بینی می‌شود تا فروردین‌ماه سال 96 بخش شیمی‌درمانی مهرانه افتتاح شود. 

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه عنوان کرد: بخش شیمی‌درمانی مهرانه مجهز به 50 دستگاه تخت است. یکی از خیران خرید دستگاه "هایپر ترمیا" با هزینه یک میلیارد و 400 میلیون تومان مهرانه را برای درمان سریع و بهبود یافتن مبتلایان به سرطان یاری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بیماران نیازمند به شیمی‌درمانی به صورت بستری می‌توانند برای ارائه خدمات لازم به بیمارستان ولیعصر(عج) مراجعه کنند.
آخرین اخبار