• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید مدیران و کارمندان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان از کلینیک مهرانه

بازدید مدیران و کارمندان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان از کلینیک مهرانه

بازدید مدیران و کارمندان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان از کلینیک مهرانه مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان اعلام کرد:
پرداخت بیش از 7 میلیارد تومان هزینه‌های درمان بیماران مبتلا به سرطان توسط مهرانه
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان از پرداخت 7 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه‌های درمان بیماران مبتلا به سرطان توسط خیران این مجموعه خبر داد و گفت: این میزان مربوط به آغاز به فعالیت کلینیک تخصصی مهرانه در سال 93 تاکنون می‌باشد. 
به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهندس اصغر وثوق در بازدید مدیران و کارمندان اداره کل امور اقتصادی و دارایی با اشاره به هزینه‌های 500  میلیون تومانی آشیانه دستگاه رادیوتراپی و هزینه 5 میلیارد تومانی خود دستگاه تصریح کرد: در حال حاضر دو دستگاه که نه در کشور بلکه در خاورمیانه نظیر آن‌ها وجود ندارد با همت خیران خریداری و در کلینیک مستقر شده است.
مهندس وثوق ظرفیت پذیرش بیمار در مرکز رادیوتراپی مهرانه را حدود  120 نفر اعلام کرد و گفت: به منظور ارائه خدمات باکیفیت و بادقت به بیماران از ساعت 8 صبح تا ساعت 8 شب 75 بیمار در روز پذیرش می‌شوند.
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با بیان این‌که مهرانه علاوه بر درمان، مکان برای استراحت و صرف غذای گرم را برای بیماران غیربومی فراهم کرده است به برنامه‌های پیشگیری این انجمن برای مقابله با بیماری سرطان اشاره کرد.
وی عدم تحرک را عامل اصلی 30 درصد ابتلا به بیماری سرطان اعلام و بر لزوم توجه مردم به مصرف غذای سالم، عدم استعمال سیگار و دخانیات و توجه به برنامه‌های مربوط به آموزش و پیشگیری از ابتلا به سرطان تأکید کرد.
مهندس وثوق با اشاره به توزیع میان وعده سالم نظیر کشمش و سیب بین 8 هزار دانش‌آموز و آموزش‌های چهره به چهره مربوط به حوزه پیشگیری به 6 هزار نفر را از اقدامات مهرانه با هدف مقابله با بیماری سرطان عنوان کرد.
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهرانه را مرکز امدادی، فرهنگی و پزشکی کشور معرفی کرد و گفت: از سال 93 و شروع به فعالیت کلینیک، 7 میلیارد و 700 میلیون تومان از هزینه‌های بیماران کاهش یافته و تمامی این میزان مبالغ توسط خیران مهرانه زنجان پرداخت شده است.
تأکید بر تکریم بیماران
مدیر داخلی کلینیک تخصصی مهرانه نیز در این بازدید با اشاره به نیازهای احصاء شده بیماران در حوزه درمان عنوان کرد: از این روز مسئولان ذی‌ربط تصمیم به ایجاد مرکز رادیوتراپی در سال 93 گرفتند تا از متحمل شدن هزینه‌های سنگین رفت‌وآمد به تهران و سایر استان‌ها و به ویژه درمان جلوگیری کنند.
محمدرضا معینی با اشاره به ارائه خدمات مستمر به بیماران مراجعه‌کننده در کلینیک تخصصی مهرانه، انجام خدمات رایگان پاراکلینیکی بیماران از قبیل رادیولوژی، آزمایشگاهی،M.R.I، سی تی اسکن را از جمله اقدامات انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان اعلام کرد.
معینی با اشاره به ارائه خدمات باکیفیت به بیماران توسط کادر درمانی مجرب در کلینیک تخصصی مهرانه بر لزوم تکریم بیماران طبق اساسنامه انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان تأکید کرد.
آخرین اخبار