• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

افزایش 7 درصدی میزان درآمد واحد کسر از حقوق مهرانه در نیمسال 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل

با حمایت مالی کارمندان ۳۹ دستگاه اجرایی و خصوصی استان زنجان صورت گرفت؛ افزایش ۷ درصدی میزان درآمد واحد کسر از حقوق مهرانه در نیمسال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل

افزایش 7 درصدی میزان درآمد واحد کسر از حقوق مهرانه در نیمسال 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل با حمایت مالی کارمندان 39 دستگاه اجرایی و خصوصی استان زنجان صورت گرفت؛

افزایش 7 درصدی میزان درآمد واحد کسر از حقوق مهرانه در نیمسال 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل

قائم مقام کمیته جذب مشارکت های مالی مهرانه از افزایش 7 درصدی میزان درامدهای واحد کسر از حقوق در نیسمال سال 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در نیسمال 97 با افزوده شدن ادارات دامپزشکی و مخابرات به لیست کارمندان خیر دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی استان، 39 اداره ماهانه با کسر از حقوق کارمندان و کارکنان از بیماران مهرانه ای حمایت می‌کنند.

 آتوسا اسکندری با اشاره به مشارکت و حمایت مالی 1625 نفری خیرینی که برای حمایت از بیماران ماهانه مبالغ موردنظر خود را به حساب مهرانه واریز می کنند، تصریح کرد: بر اساس امارها، میزان صدور قبوض ماهانه در 6 ماهه نخست سال جاری 8 درصد و میزان مبالغ واریزی 7 درصد افزایش داشته است.
 
وی با بیان این‌که کمیته جذب کمک‌های مالی که نیمه دوم سال 93 تأسیس گردید شامل واحدهای کسر از حقوق، ماهیانه، موردی و اینترنتی می‌باشد که اداره هر واحد زیر نظر مسئول کمیته به صورت خیری است در تشریح نحوه فعالیت واحدهای کسر از حقوق و ماهانه کمیته جذب مشارکت های مالی مهرانه عنوان کرد: گروه بازدید و تعاملات مهرانه با دعوت از سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادها برای بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه اقدام می‌کند در این بین اشخاصی که داوطلبانه برای مساعدت مالی تمایل به اختصاص درصدی از حقوق خود برای صرف بیماران مبتلا به سرطان دارند از طریق یک نفر رابط به این واحد معرفی می‌شوند.

آتوسا اسکندری اظهار کرد: واحد کسر از حقوق برقراری ارتباط به ادارات، سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌ها بوده و ضمن دعوت از پرسنل آن دستگاه‌ها جهت بازدید از کلینیک و عملکرد مهرانه از کسانی که به صورت داوطلبانه با میل باطنی حاضر به کمک و یاری مهرانه هستند با هماهنگی دستگاه مربوطه ماهیانه مبلغی ولو ناچیز یا کسر از حقوق و واریز به حساب مهرانه را در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: گروه بازدید و تعاملات مهرانه با دعوت از سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادها برای بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه اقدام می‌کند در این بین اشخاصی که داوطلبانه برای مساعدت مالی تمایل به اختصاص درصدی از حقوق خود برای صرف بیماران مبتلا به سرطان دارند از طریق یک نفر رابط به این واحد معرفی می‌شوند.

اسکندری عنوان کرد: برخی از ادارات و دستگاه‌ها به دلیل پرداخت حقوق کارمندانشان از مرکز، برای مشارکت در امر کمک‌رسانی به بیماران مبتلا، در صورت تمایل به صورت ماهیانه قبوض مربوطه صادر می‌شود. این افراد نیز به واحد ماهیانه و موردی معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: واحد ماهیانه و موردی در وهله نخست افرادی را که تمایل به یاری مهرانه را دارند شناسایی و با عضو نمودن آن‌ها در این انجمن با تکمیل فرم عضویت اقدام به صدور قبض ماهیانه با مبلغ درخواستی خود شخص نموده و توسط پرسنل مهرانه به درب منازل یا محل کار افراد ارسال و وجه موردنظر را دریافت و به حساب مهرانه واریز می‌نمایند و خیرین این واحد نیز در صورت تمایل می‌توانند مبلغ ماهیانه خود را افزایش دهند.

مسئول واحد کسر از حقوق مهرانه تصریح کرد: البته گاهی اوقات افرادی هم هستند که به صورت موردی هزینه نذورات و مراسمات و سایر خود را یک جا به حساب انجمن مهرانه واریز می‌کنند که سازماندهی این موارد نیز بر عهده واحد ماهیانه و موردی می‌باشد.

وی با بیان اینکه تعداد واریزی های اینترنتی به حساب انجمن مهرانه در نیمسال 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد افزایش یافته است، اعلام کرد: میزان درامدهای حاصله از این کمک ها در مدت زمان یاد شده افزایش 3 درصدی را نشان می دهد. 

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار