• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

تبلیغات؛ آئینه تمام نمای مهرانه/تبلیغات یکدست مهرانه در کلیه دفاتر شهرستانی مدنظر مسئولین باشد

مسئول کمیته تبلیغات در نشست با مسئولین شهرستانی این کمیته در سلطانیه؛ تبلیغات؛ آئینه تمام نمای مهرانه/تبلیغات یکدست مهرانه در کلیه دفاتر شهرستانی مدنظر مسئولین باشد

تبلیغات؛ آئینه تمام نمای مهرانه/تبلیغات یکدست مهرانه در کلیه دفاتر شهرستانی مدنظر مسئولین باشد مسئول کمیته تبلیغات در نشست با مسئولین شهرستانی این کمیته در سلطانیه؛

تبلیغات؛ آئینه تمام نمای مهرانه/تبلیغات یکدست مهرانه در کلیه دفاتر شهرستانی مدنظر مسئولین باشد

"مهناز صنعتکار"، مسئول کمیته تبلیغات مهرانه ظهر پنجشنبه 19 مهر 97 در نشست با مسئولین دفاتر شهرستانی این کمیته که در محل دفتر سلطانیه برگزار شد ضمن تاکید بر تبلیغات یکدست این مجموعه اظهار کرد: ضروری است جهت عملکرد مطلوب، با تزریق و انسجام خیرین ، برگزاری جلسات منظم، تهیه بروشورها و بسته های تبلیغاتی یک شکل، تبلیغات خانه به خانه را آغاز کنیم.

وی با عنوان اینکه نباید رسالت اصلی خود در حوزه آموزش و پیشگیری را فراموش کنیم، اضافه کرد: اگر مهرانه آمارهای مهرانه حرکت شیب ابتلا به سرطان در مسیر مستقیم را در استان نشان می دهد، به دلیل تبلیغات موثر عزیزانمان در این کمیته و فعالیتشان در حوزه پیشگیری و سلامت است.

صنعتکار با تاکید بر اینکه خیرین حوزه تبلیغات باید با احساس مسئولیت بیشتر ادامه دهند، ابراز کرد: در کل استان زنجان و نقاط تحت پوشش، شتاب بخشی در تبلیغات محیطی و شهری را در بین اقشار مختلف به ویژه کودکان را در دستور کار قرار دهیم.

نصب بنر در اطراف بنای تاریخی سلطانیه و نصب استندهای تبلیغاتی با هماهنگی مسئولین و دستگاه های شهری، رایزنی با صداوسیما و تولید تیزرهای تبلیغاتی از موارد مطرح شده از سوی مسئول کمیته تبلیغات مهرانه در این نشست بود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به چارت تشکیلاتی این کمیته از جمله واحد چاپ و انتشارات،اداری و اجرائیات، تبلیغات محیطی، شهری و ارتباطات و مالی،اس.ام.اس، تلگرام و اینستاگرام و ... اشاره کرد.

همچنین محبی، مدیر اجرایی دفتر مهرانه صائین قلعه نیز بر لزوم ارتقا تابلوهای روان به تلویزیون شهری در این شهر و سایر دفاتر مهرانه تاکید کرد و این مهم را لازمه موفقیت مهرانه در حوزه تبلیغات موثر دانست.

در پایان هر یک از اعضای حاضر در جلسه جهت پیشبرد اهداف کمیته تبلیغات مهرانه پیشنهادات و نظرات خود را بازگو کردند.

"روابط عمومی مهرانه"
آخرین اخبار