• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

"مینا ارغوانی فرد"، مسئول کمیته قلک مهرانه با حضور در اداره کل پست استان زنجان از 41 خیر مهرانه ای این مجموعه با اهدای لوح سپاس، قدردانی کرد.

خیرین مهرانه ای اداره کل پست استان زنجان تقدیر شدند "مینا ارغوانی فرد"، مسئول کمیته قلک مهرانه با حضور در اداره کل پست استان زنجان از ۴۱ خیر مهرانه ای این مجموعه با اهدای لوح سپاس، قدردانی کرد.

"مینا ارغوانی فرد"، مسئول کمیته قلک مهرانه با حضور در اداره کل پست استان زنجان از 41 خیر مهرانه ای این مجموعه با اهدای لوح سپاس، قدردانی کرد. خیرین مهرانه ای اداره کل پست استان زنجان تقدیر شدند


"مینا ارغوانی فرد"، مسئول کمیته قلک مهرانه با حضور در اداره کل پست استان زنجان از 41 خیر مهرانه ای این مجموعه با اهدای لوح سپاس، قدردانی کرد.


اداره کل پست استان زنجان در حوزه ارسال مرسولات پستی و تحویل قبوض مهرانه به خیرین همواره در کنار این مجموعه بوده و هستند و بنا به اظهارات ارغوانی فرد هر هفته به طور متوسط 400 تا 500 بسته پستی با احساس مسئولیت و همراهی این عزیزان بدون دریافت ریالی بابت هزینه پست به خیرین زنجانی ارسال می گردد.


همچنین در این مراسم آقای "رضا حمیدپور"، مدیرکل پست استان زنجان ضمن قدردانی از فعالیت های بی دریغ خیرین در انجمن مهرانه بر لزوم همراهی این مجموعه در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی از خدمات انجمن تاکید کرد و گفت: با همکارانم علاوه بر اینکه در اداره کل پست در خدمت مهرانه هستیم به شخصه در خارج از اداره نیز آماده خدمتگزاری به رسالت های انجمن هستم.


با تشکر از اقای ملکی، مدیر روابط عمومی اداره کل پست استان زنجان


"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار