• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

ماهانه به طور متوسط بیش از 700 بیمار جهت بهره مندی از خدمات دارو و درمان مهرانه به دفترمرکزی مراجعه می‌کنند

ماهانه به طور متوسط بیش از 700 بیمار جهت بهره مندی از خدمات دارو و درمان مهرانه به دفترمرکزی مراجعه می‌کنند

ماهانه به طور متوسط بیش از 700 بیمار جهت بهره مندی از خدمات دارو و درمان مهرانه به دفترمرکزی مراجعه می‌کنند ماهانه به طور متوسط بیش از 700 بیمار جهت بهره مندی از خدمات دارو و درمان مهرانه به دفترمرکزی مراجعه می‌کنند


"سیف اله عبداللهی"، مدیر اجرایی دفتر مرکزی مهرانه با اشاره به ارائه خدمات مربوط به تشکیل پرونده، دارو و درمان جهت بهره‌مندی از حمایت های بشردوستانه اعلام کرد: ماهانه به طور متوسط بیش از 700 بیمار جهت بهره مندی از خدمات دارو و درمان مهرانه به دفترمرکزی مراجعه می‌کنند.


مدیر اجرایی دفتر مرکزی مهرانه با بیان اینکه روزانه به طور متوسط 3 فقره پرونده در کمیته مددکاری تشکیل می شود،میزان مراجعات به امور درمان این مجموعه جهت بهره مندی از خدمات دارو و درمان را 25 نفر عنوان کرد.


وی با ارائه توضیحاتی از روال بهره مندی بیماران مبتلا به سرطان از خدمات مهرانه تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 80 تا 100 خدمات رایگان دارو و درمان مهرانه به بیماران سراسر استان زنجان و سه شهرستان خارج از استان نظیر تکاب آذربایجان غربی، میانه آذربایجان شرقی و بیجار کردستان ارائه می شود.


عبداللهی متذکر شد که بیماران مبتلا به سرطان سراسر کشور تنها از خدمات رادیوتراپی 100 درصد رایگان و اسکان مهرانه می توانند بهره مند گردند.


"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار