• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

تشکیل پرونده برای 12 بیمار مبتلا به سرطان در دفترمرکزی مهرانه

با حضور میدانی و یک روزه مددکار مهرانه در ۱۱ روستای زنجان صورت گرفت؛ تشکیل پرونده برای ۱۲ بیمار مبتلا به سرطان در دفترمرکزی مهرانه

تشکیل پرونده برای 12 بیمار مبتلا به سرطان در دفترمرکزی مهرانه با حضور میدانی و یک روزه مددکار مهرانه در 11 روستای زنجان صورت گرفت؛

تشکیل پرونده برای 12 بیمار مبتلا به سرطان در دفترمرکزی مهرانه

جمعه 23 شهریور 97، صونا خان‌احمدلو به عنوان مددکار اجتماعی کمیته مددکاری مهرانه به منظور تکمیل پرونده 12 بیمار مبتلا به سرطان که به تازگی در این مجموعه پرونده تشکیل داده‌اند در روستاهای "دایدار"، رجئین"، قاضی‌آباد"، "امین آباد"، "رامین"، گوگجه قیا"، "قوزان"، "چروک علیاء"، "چایپاره"، "احمدکندی"، "چیر" شهرستان زنجان حضور یافت.

خانواده "حسین" یکی از بیماران مبتلا به "لنفوم هوچکین" مهرانه ساکن روستای "دایدار" که سه ماه قبل از طریق کادر درمان بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) با انجمن مهرانه آشنا شده اند اما به دلیل مشکلی که به دلیل بعد مصافت و تنگ دستی پدر خانواده داشت، بی آنکه به زنجان بیاید از طریق پسر عمومی خود اقدامات اولیه مربوط به تشکیل پرونده را در زنجان انجام داده است.

مادر حسین 16 ساله که از کوچکترین بیماران مهرانه نیز محسوب می‌شود، می گوید: به دلیل فقر و نداری نمی دانیم اولویت مان دارو درمان حسین باشد یا رساندن اون به آرزوش که درس و مشق و ادامه تحصیل است.

حسین کم حرف است و ساکت، ولی مادرش می گوید: سکوتش به دلیل استرس است، او می داند پس از این چه راه های دشواری را دارد و با خود کلنجار می رود که چگونه با سرطان مواجه شود.

پدر خانواده با فروش گوسفندان خود 4.5 میلیون تومان را برای شهریه دوره دندانپزشکی حسین واریز کرده تا شاخ نباتش را به آرزویش برساند.

تنها خواهر حسین نگران ریزش موهای حسین پس از شیمی درمانی ست اما حسین تنها یک آرزو در سر دارد و آن هم ادامه تحصیل در رشته پزشکی تا هیچ بیماری در روستا برای درمان آواره شهر نشود.

بیائید برای حسین و دیگر بیماران مبتلا به سرطان دعا کنیم...

اللهم اشف کل مریض...

"روابط عمومی مهرانه"
آخرین اخبار