• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

جلوگیری از سردرگمی 83 بیمار مبتلا به سرطان سراسر کشور در اطراف مراکز درمانی پایتخت

با اسکان ۱۲۰۷ نفرروز بیمار و همراهان در مهمانسرای مهرانه تهران صورت گرفت؛ جلوگیری از سردرگمی ۸۳ بیمار مبتلا به سرطان سراسر کشور در اطراف مراکز درمانی پایتخت

جلوگیری از سردرگمی 83 بیمار مبتلا به سرطان سراسر کشور در اطراف مراکز درمانی پایتخت با اسکان 1207 نفرروز بیمار و همراهان در مهمانسرای مهرانه تهران صورت گرفت؛

جلوگیری از سردرگمی 83 بیمار مبتلا به سرطان سراسر کشور در اطراف مراکز درمانی پایتخت

"محمدهاشم اسلامی"، مسئول مهمانسرای مهرانه تهران از پذیرش رایگان 83 بیمار مبتلا به سرطان و اسکان آنان در این مرکز (1207 نفرروز) در مرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: مهمانسرای مهرانه تهران از جیب پربرکت زنجانی ها و خیرین گرانقدر، در کنار اسکان رایگان غذای گرم در سه وعده را برای آنان فراهم می کند. 

اسلامی اضافه کرد: انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه از ابتدای فعالیتش در زنجان در سال ۱۳۸۵، چشم‌اندازی جهانی پیش روی خود ترسیم نموده بود. از این رو بود که در سال ۱۳۸۷، جهت رفاه حال بیماران تحت پوشش خود که در طی مسیر درمان به تهران مراجعه می‌کردند، اقدام به تاسیس یک مهمانسرا در تهران نمود. مهمانسرای تهران در مدت زمان اندکی تبدیل به میزبان هزاران نفر از بیماران و همراهانشان از سراسر ایران شد که در طول مدت اقامت خود در تهران، از کلیه‌ی خدمات رفاهی و اسکان و سلامت محور، به صورت رایگان بهره‌مند می‌شدند.

وی افزود: مهمانسرای مهرانه تهران تا به امروز افتخار میزبانی بیش از ۵۰ هزار نفر روز بیمار را داشته است و امیدوار است بتواند از این طریق به رسالت اصلی خود که کاهش رنج مبتلایان به سرطان است جامه‌ی عمل بپوشاند. 

آدرس مهمانسرا: تهران، خیابان ستارخان، خیابان پاتریس، بلوار سروناز، خیابان امیری، پلاک ۲۱ . 
شماره تماس مهمانسرا: ۶۶۹۰۸۴۰۳ – ۶۶۹۱۳۷۰۱ – ۰۲۱ 

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"


آخرین اخبار