• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

شناسایی 135 بیمار مبتلا به سرطان در میانه/ از این تعداد، 105 مورد منجر به تشکیل پرونده در دفتر مرکزی زنجان شد

از ابتدای راه‌اندازی دفتر مهرانه در میانه تاکنون صورت گرفت؛ شناسایی ۱۳۵ بیمار مبتلا به سرطان در میانه/ از این تعداد، ۱۰۵ مورد منجر به تشکیل پرونده در دفتر مرکزی زنجان شد

شناسایی 135 بیمار مبتلا به سرطان در میانه/ از این تعداد، 105 مورد منجر به تشکیل پرونده در دفتر مرکزی زنجان شد از ابتدای راه‌اندازی دفتر مهرانه در میانه تاکنون صورت گرفت؛

شناسایی 135 بیمار مبتلا به سرطان در میانه/ از این تعداد، 105 مورد منجر به تشکیل پرونده در دفتر مرکزی زنجان شد

"مظفر اجلی"، مدیر اجرایی دفتر مهرانه میانه با بیان اینکه با شناسایی چند نفر از بیماران مبتلا به سرطان در شهرستان میانه تعداد بیماران دارای پرونده در دفتر مهرانه_میانه به 135 نفر افزایش یافت، اظهار کرد: از این تعداد، 105 مورد منجر به تشکیل پرونده در دفتر مرکزی زنجان شد.

وی در مورد سایر پرونده های متشکله در دفتر مهرانه میانه نیز گفت: در مورد علل عدم پیگیری بیماران از این پرونده‌ها بررسی های لازم را انجام می دهیم.

اجلی ضمن تاکید بر لزوم همراهی و ارتباط نزدیک میانه ای ها با دفتر مهرانه اضافه کرد: با توجه به اینکه مهرانه انجمنی کاملا خیریه می‌باشد و فقط با تکیه بر کمکهای_نقدی و غیرنقدی خیرین اداره می‌شود، لازم است همشهریان عزیز با کمکهای خود این انجمن را یاری نمایند. در این راستا چند نفر از جوانان خیر این شهر امور اداری دفتر مهرانه_میانه را در دست گرفته‌اند که بودن هیچ چشم داشتی و فقط برای رضای خدا و خوشنودی بیماران مبتلا به سرطان فعالیت می‌کنند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار