• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

زیبایی مهرانه به حضور یکدل زنان و مردان خیر در کنار یکدیگر برای کاهش درد بیماران است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان: زیبایی مهرانه به حضور یکدل زنان و مردان خیر در کنار یکدیگر برای کاهش درد بیماران است

زیبایی مهرانه به حضور یکدل زنان و مردان خیر در کنار یکدیگر برای کاهش درد بیماران است مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

زیبایی مهرانه به حضور یکدل زنان و مردان خیر در کنار یکدیگر برای کاهش درد بیماران است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان زیبایی مهرانه را به حضور یکدل زنان و مردان خیر در کنار یکدیگر برای کاهش درد بیماران مبتلا به سرطان دانست و گفت: مهرانه به عنوان شاخص‌ترین تشکل مردم نهاد استان زنجان، زمینه پیشرفت اجتماعی را فراهم آورده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه، علی کاظمی شامگاه سه‌شنبه 13 شهریور 97 در بازدید از نخستین نمایشگاه دستاوردهای 12 ساله انجمن مهرانه که در محل کارخانه کبریت سابق زنجان در حال برگزاری است، اقدامات بشردوستانه صورت گرفته در مهرانه را مصداق ایثار واقعی اعلام کرد و افزود: زیبایی مهرانه به حضور یکدل زنان و مردان خیر در کنار یکدیگر برای کاهش درد بیماران است.

وی با بیان اینکه مهرانه به عنوان شاخص‌ترین تشکل مردم نهاد استان زنجان، زمینه پیشرفت اجتماعی را فراهم آورده است، تصریح کرد: آنقدر فعالیتهای مهرانه قابل احترام است که اگر هم نواقصی در آن وجود داشته باشد که البته ندارد، قابل مشاهده نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به چشمگیر بودن فعالیتهای پیشگیری مهرانه جهت ارتقا سطح سلامت جامعه عنوان کرد: همینکه برای تحقق اهداف آموزش و پیشگیری متخصص و فوق تخصص برای مردم وقت صرف می کنند ارزشمند است.

کاظمی با بیان اینکه قلوب شکسته دعاگوی بنیانگذاران و خیرین مهرانه است، انجام کوچکترین کار خیر در جای جای مهرانه را ارزشمند و دارای ثواب دنیوی و اخروی دانست.

"سیف‌اله عبداللهی"، مدیر اجرایی دفتر مرکزی مهرانه نیز در این دیدار با تشریح نحوه خدمات مربوط به تشکیل پرونده و خدمات دارو و درمان به بیماران مراجعه کننده در مرکز زنجان ابراز کرد: مهرانه تا به امروز طبق اساسنامه از هیچ کمکی برای برطرف شدن مسائل و مشکلات بیماران دریغ نکرده و هر آنچه از دستش برآمده به مراجعه کنندگان ارائه کرده است.

همچنین "مهناز صنعتکار"، مسئول کمیته تبلیغات و مسئول برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 12 ساله مهرانه نیز ضمن تاکید بر لزوم افزایش همکاری‌های این مجموعه با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به ویژه در آستانه ماه محرم گفت: در صورت موافقت بنیاد شهید در صددیم تا برای توسعه فعالیت های تبلیغاتی و اطلاع رسانی مهرانه طرح "توسعه تبلیغات خانه به خانه" را با اولویت قرار دادن خانواده شهدا عملیاتی نمائیم.

در پایان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه زنجان خاستگاه تشیع و شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس می باشد، تندیس شهای شاخص استان را به مهرانه اهدا کرد و گفت: این مجموعه با فعالیت های خالصانه اش ثابت کرد که ایثار جاریست و راه شهیدان ادامه دارد.

انتهای پیام/
آخرین اخبار