• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

خدمت بشردوستانه مهرانه به مبتلایان به سرطان در جامعه پزشکی دنیا نمونه است

استادمیرزامحمدی در بازدید از کلینیک مهرانه: خدمت بشردوستانه مهرانه به مبتلایان به سرطان در جامعه پزشکی دنیا نمونه است

خدمت بشردوستانه مهرانه به مبتلایان به سرطان در جامعه پزشکی دنیا نمونه است استادمیرزامحمدی در بازدید از کلینیک مهرانه:

خدمت بشردوستانه مهرانه به مبتلایان به سرطان در جامعه پزشکی دنیا نمونه است

حجت‌الاسلام استاد میرزامحمدی، استاد حوزه و دانشگاه در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه با عنوان "حضورم در این مجموعه در ایام الله دهه ولایت را توفیقی از سوی پروردگار می دانم"، تصریح کرد: بیماران مبتلا به سرطان مراجعه کننده به مهرانه فرستادگان خدا و نعمات الهی هستند، که ضروری است دست اندرکاران انجمن قدر این نعمت ها را بدانند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ارائه خدمات رادیوتراپی رایگان به بیماران سراسر کشور و حتی خارج از کشور گفت: خدمت بشردوستانه مهرانه به مبتلایان به سرطان در جامعه پزشکی دنیا نمونه است.

استاد میرزامحمدی ضمن تقدیر از کار ارزشمند مهرانه در پذیرش بیماران فارغ از نوع گویش، زبان، رنگ پوست و مذهب و ... بر لزوم ترویج و تبلیغ انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه در جلسات و مراسمات دینی و مذهبی و فرهنگی خود تاکید کرد.

همچنین در این بازدید "رسول احدی"، مسئول روابط عمومی انجمن مهرانه با ارائه توضیحاتی از روند تشکیل و تاسیس انجمن اعلام کرد: در حال حاضر با همراهی 120 هزار خیر نیک اندیش برنامه های حوزه دارو و درمان و آموزش و پیشگیری مهرانه را به پیش می بریم.

وی با بیان اینکه روزانه 700 خیر در کلیه دفاتر مهرانه جهت اداره امور اداری حضوری مؤثر دارند، نحوه خدمات رسانی بخش‌های رادیوتراپی، شیمی درمانی، مهمانسرا، آموزش و پیشگیری، آمفی تئاتر و ... را برای میهمانان تشریح کرد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار