• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

شهرداری خرمدره بودن در کنار انجمن های موفقی همچون مهرانه را بر خود تکلیف می‌داند

شهردار خرمدره در دیدار با مسئولین دفتر مهرانه این شهرستان مطرح کرد: شهرداری خرمدره بودن در کنار انجمن های موفقی همچون مهرانه را بر خود تکلیف می‌داند

شهرداری خرمدره بودن در کنار انجمن های موفقی همچون مهرانه را بر خود تکلیف می‌داند شهردار خرمدره در دیدار با مسئولین دفتر مهرانه این شهرستان مطرح کرد:

شهرداری خرمدره بودن در کنار انجمن های موفقی همچون مهرانه را بر خود تکلیف می‌داند

نوری آرا، شهردار خرمدره شنبه 3 شهریور 97 در نشست مسئولین دفتر مهرانه در این شهرستان ضمن عرض خیر مقدم، از عملکرد خوب موسسه مهرانه ابراز خرسندی کرد و گفت: شهرداری بر خود تکلیف می‌داند که در کنار تشکل‌های خیریه از جمله مهرانه که افتخار ملی محسوب می‌شود، باشد.

شهردار خرمدره اظهار کرد: روحیه خیراندیشی و کمک به نیازمندان نیز یکی از این حسنات است که فردای قیامت و در عالم قبر به داد انسان می رسد، برهمین اساس باید قدر قدم هایی که در این مسیر بر می دارید را بدانید و هیچ گاه از کار خود خسته نشوید که سرانجامش رستگاری است.

نوری آرا افزود: این گونه کارها افزون بر رفع یا کاهش شکاف طبقاتی و فقر، باعث ایجاد فضای نشاط همگانی و تقویت روحیه همکاری، هم افزایی، بخشش و کمک به محرومان می شود. درخاتمه شهردار قول دادند در اولین فرصت در دفتر حاضرشده وبا اعضای انجمن نشستی از نزدیک داشته باشند.

پیش از این "مهدی نجاتی"، رئیس هیئت مدیره دفتر مهرانه شهرستان خرم دره گزارشی از عملکرد موسسه ارائه کرد و گفت: شهرستان خرمدره 80بیمار مبتلا به سرطان دارد که همگی تحت پوشش انجمن هستند، این مجموعه توانسته است بیش از آنچه تصور می‌شد مشارکت‌های مردمی را جلب کند.

سپس "لیلا صباغی"، مدیر اجرایی دفتر مهرانه خرمدره به ایجاد همدلی و همفکری بین انجمن و شهرداری تأکید کرد و افزود: فعالیت های فرهنگی و دینی خیریه ضمن این که بیشترین اثرگذاری میان مردم دارد موجب حرکت و شتاب جامعه به سوی رفاه و آسایش می شود.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار