• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

توزیع 20000 قلک مهرانه در بین دانش آموزان زنجانی

در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ صورت گرفت؛ توزیع ۲۰۰۰۰ قلک مهرانه در بین دانش آموزان زنجانی

توزیع 20000 قلک مهرانه در بین دانش آموزان زنجانی در سال تحصیلی 96-97 صورت گرفت؛

توزیع 20000 قلک مهرانه در بین دانش آموزان زنجانی 

"مینا ارغوانی‌فرد"، مسئول کمیته قلک مهرانه ظهر امروز شنبه 3 شهریور 97 در جشن گرامیداشت عید غدیرخم و مراسم تقدیر از خیرین مهرانه‌ای این کمیته که در محل سالن آمفی تئاتر برگزار گردید، ضمن تقدیر از همکاری صمیمی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با این مجموعه از توزیع 20000 قلک در مدارس در سال تحصیلی 96_97 خبر داد.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی 90_91 میزان توزیع 50000 تا 60000بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر نزدیک به 70 درصد مدارس سطح شهر در راستای توزیع قلک اشباع شده است.

مسئول کمیته قلک مهرانه با تاکید بر اینکه "قلک هارا به نیت جلب مشارکت های والدین و نهادینه کردن فرهنگ انساندوستی از سنین پایین در مدارس توزیع می کنیم"، اضافه کرد: حضور در روستاها نیز با هدف معرفی مهرانه که در شناسایی بیماران مبتلا به سرطان موثر است در دستور کار قرار داده ایم.

وی همچنین ابراز کرد: از مهر 97 و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش فعالیت های تبلیغی و آموزشی مهرانه در مدارس جنوب شهر قوت می گیرد.

"مهندس مصطفی مرتضوی"، مسئول کمیته آموزش و پیشگیری مهرانه نیز با بیان اینکه " خوشبختانه انجمن مهرانه مسئولین نواحی 1 و 2 آموزش و پرورش را در کنار خود دارد و از همراهی های آنان در مسیر خدمت به بیماران تا به امروز بهره مند شده است" به تدوین برنامه های حوزه پیشگیری مهرانه در 4 آیتم تشکیل کارگاه پیشگیری از سرطان به ویژه برای بانوان، تشکیل کلاس تغذیه سالم در مدارس، جلوگیری از استعمال سیگار و دخانیات، ترویج ورزش همگانی، تولید، توزیع و مصرف محصولات سالم اشاره کرد.

وی با عنوان اینکه از سال 94 تا کنون با همکاری مسئولین آموزش و پرورش 94 مدرسه با بیش از 30 هزار دانش آموز را تحت پوشش آموزش های پیشگیری از سرطان قرار داده‌ایم، گفت: تاکنون 15000 خانم در کارگاه پیشگیری سرطان سینه مهرانه حضور یافته اند که در تضمین سلامتی جامعه نقش موثری ایفا خواهد کرد.

مهندس مرتضوی با اشاره به ثبت نام نزدیک 4000 نفر در سال جاری برای حضور در کارگاههای پیشگیری از سرطان سینه مهرانه توسعه آموزش های پیشگیری در سطح روستاها و مراجعه مستقیم به این مناطق خبر داد.

وی با عنوان اینکه " در نظر داریم تا در سال تحصیلی پیش رو با همراهی مشاورین اموزش پرورش، پزشکان و متخصصان، روانشناسان در 6 دبیرستان به صورت پایلوت پیشگیری از استعمال دخانیات و سیگار در قالب پروسه 3 ماهه عملیاتی کنیم"، ادامه داد: البته این مهم را از طریق کانون های مهر دانشجویی در دانشگاه های زنجان پیگیری خواهیم کرد.

" رهبر طوماری"، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان نیز ضمن تقدیر از معلمین و فرهنگیان یاور مهرانه ای و مربیان پرورشی و بهداشت مدارس سطح شهر زنجان، مهرانه را موسسه و خیریه مطرح و موفق کشور دانست و تاکید کرد که مهر کسانی که در مهرانه کار می کنند در اذهان و دل ها ماندگار خواهد شد. بسیاری از بیماران نیازمند چشم به مهر خیرین دوخته اند ما نباید مهرانه را تنها گذاریم.

در پایان از خیرین، یاوران مهرانه ای و اعضای گروه موسیقی ملودی تقدیر به عمل آمد.

با تشکر از مهندس بیات، مدیرعامل شرکت پارس سوئیچ و اسپانسر این برنامه

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار