• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

هادی حسینی: برای پر کردن نقاط خالی زندگی‌ام، مهرانه را انتخاب کرده‌ام

خیری که خدمت سربازی هم نتوانسته از حضور پررنگش در برپایی ورزش صبحگاهی مهرانه بکاهد هادی حسینی: برای پر کردن نقاط خالی زندگی‌ام، مهرانه را انتخاب کرده‌ام

هادی حسینی: برای پر کردن نقاط خالی زندگی‌ام، مهرانه را انتخاب کرده‌ام خیری که خدمت سربازی هم نتوانسته از حضور پررنگش در برپایی ورزش صبحگاهی مهرانه بکاهد

هادی حسینی: برای پر کردن نقاط خالی زندگی‌ام، مهرانه را انتخاب کرده‌ام

"هادی حسینی"، پژوهشگر، مدرس دانشگاه، کارشناس ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی، مربی پیلاتس، گلف که از چهره‌های فعال و شاداب ورزش صبحگاهی می‌باشد از اینکه مهرانه توانسته است به عنوان یک مؤسسه مردم نهاد در عرصه ترویج ورزش همگانی حتی از ارگان‌های ورزشی جلو بزند خرسند است ولی می گوید برای رسیدن به قله هدف راه‌های زیادی برای رفتن باقی مانده است.

وی که از سال 88 با آوردن ورزش گلف در غرفه ورزش مهرانه در بازارچه این مجموعه در نمایشگاه بین المللی کاسپین به عنوان خیر ورزشی کار رسمی خود را آغاز کرده است، بیان می‌کند: سال 88-89 با نیت درآمدزایی برای مهرانه از طریق ورزش خواستم در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان سهم داشته باشم.

مربی خیر واحد ورزش مهرانه با عنوان"از سال 93 ورزش مهرانه را با 5 نفر از ورزش دوستان زنجانی آغاز کردیم" اضافه می‌کند: جمعه ها ورزش صبحگاهی مهرانه به طور متوسط با 200 نفر از شهروندان در محل پارک ملت برگزار می‌شود، برخی از ادارات و ارگان‌های دولتی و خصوصی نیز در مناسبت‌های مختلف به عنوان اسپانسر در ورزش صبحگاهی مهرانه حضور می‌یابند.

این پژوهشگر در مورد علت حضور خود در مهرانه به عنوان یاور می‌گوید: همیشه یکسری نقاط خاص در زندگی افراد هست که باید با کارهای خاص پر شود، این نقاط خاص ممکن است مربوط به مباحث روانی باشد یا اعتقادی ... به شخصه آمده‌ام تا در مهرانه زکات علمم را بپردازم امیدوارم که مورد قبول حضرت حق قرار گیرد.

حسینی مهرانه را مکانی امن برای تمامی زنجانی‌ها و نه فقط بیماران مبتلا به سرطان می‌داند و خطاب به شهروندان می‌گوید: اگر به دنبال مسیرهای گم شده زندگی‌تان هستید حتما به عنوان داوطلب در مهرانه حضور یابید.

مربی مهرانه‌ای، انجمن خیریه مهرانه را نقطه قوت کارهای خیر زنجانی‌ها معرفی می‌کند که حضور در آن مکان قطعا در پرورش روح و نفس انسان‌ها به ویژه جوانان تاثیری باورنکردنی دارد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار