• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

"خدمت به بیماران به عنوان وظیفه شرعی" و "ارائه صورتهای مالی" از خدمات شفاف مهرانه حکایت دارد

مدیرعامل مهرانه در نشست با مدیرعامل خبرگزاری فارس: "خدمت به بیماران به عنوان وظیفه شرعی" و "ارائه صورتهای مالی" از خدمات شفاف مهرانه حکایت دارد

"خدمت به بیماران به عنوان وظیفه شرعی" و "ارائه صورتهای مالی" از خدمات شفاف مهرانه حکایت دارد مدیرعامل مهرانه در نشست با مدیرعامل خبرگزاری فارس:

"خدمت به بیماران به عنوان وظیفه شرعی" و "ارائه صورتهای مالی" از خدمات شفاف مهرانه حکایت دارد 

مدیر عامل مهرانه عصر سه شنبه دوم مرداد 97 در نشست با مدیرعامل خبرگزاری فارس با تاکید بر شفاف‌سازی در مورد عملکرد مهرانه گفت: انجام وظیفه انسانی شفاف‌سازی نخست و ارائه صورت‌های مالی، شفاف‌سازی دوم مجموعه مهرانه است که انجام شده و انجام خواهد شد.

مهندس اصغر وثوق کمک مالی خیران همراه مهرانه به این مجموعه را طی سال‌گذشته 27 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این مبلغ کمک حاکی از اعتماد مردم به این مجموعه است که باید پاس داشته شود.

وی سابقه فعالیت 13 ساله و موفقیت‌های پنج سال اخیر مهرانه را یادآور شد و ادامه داد: وقتی کار را آغاز کردیم اصلا به نتیجه این چنینی فکر نمی‌کردیم، ولی به لطف خدا این نتیجه درخشان کسب شده است.

مدیرعامل مهرانه با تاکید بر فعال شدن دفاتر مهرانه در همه شهرستان‌های استان زنجان و همچنین در شهرستان‌های تکاب، میانه و بیجار افزود: مهرانه علاوه بر کلینیک تخصصی پنج ساختمان بزرگ هم در سطح شهر دارد که کمیته‌های 9 گانه در آن‌ها فعالیت می‌کنند.

وثوق همچنین به نامه ارسالی سفارت ژاپن و پاسخ هیأت مدیره به آن اشاره و توضیح داد، سفارت ژاپن در قبال ارائه کمک 200 تا 300 میلیون تومانی تحت عنوان کمک به کشورهای فقیر اطلاعاتی درخواست کرده بود که طی نامه‌ای ضمن رد این کمک، بر عزتمندی مردم زنجان و عدم دریافت آن تاکید شد.

وی در پایان اعلام کرد: با تمام قوا آماده ایم تجارب گرانسنگ خود در حوزه خدمت به همنوع را در اختیار تشکل های مردم نهاد کشور قرار دهیم.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار