• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

پنجمین دفتر مهرانه در شهرستان خدابنده افتتاح شد

پنجمین دفتر مهرانه در شهرستان خدابنده افتتاح شد

پنجمین دفتر مهرانه در شهرستان خدابنده افتتاح شد پنجمین دفتر مهرانه در شهرستان خدابنده افتتاح شد

سه‌شنبه 26 تیر 97، دفتر مهرانه در شهر کرسف با حضور "بهروز کاوندی"، مسئول کمیته شهرستان‌ها، شهردار قیدار، اعضای شوراهای شهرستان خدابنده و حجت الاسلام فیضی، امام جماعت شهر افتتاح شد.

"بهروز کاوندی" در سخنرانی بین نمازگزاران مسجد شهر کرسف ضمن تقدیر از تلاش های اعضای هیئت اجرایی شهرستان خدابنده با اشاره به سطح خدمات دارو و درمان مهرانه به بیماران استان زنجان و نقاط تابعه و اجرای برنامه‌های پیشگیری با هدف ارتقا سطح سلامت مردم ابراز کرد: راه اندازی دفتر مهرانه در کرسف می تواند در جلوگیری از مراجعه بیماران به دفتر قیدار و کاهش هزینه‌های رفت و آمد بیماران و خانواده‌های آنان و تکریم ارباب رجوع نقش مهمی ایفا کند.

وی با بیان اینکه مهرانه حاصل شعور مردم پایتخت شور و شعور حسینی است، تصریح کرد: خیرین زنجانی با وابستگی به تعلقات دینی و مذهبی خود مهرانه را ساخته و اداره می‌کنند.

"محمد محمدی"، رئیس هیئت اجرایی مهرانه در شهرستان خدابنده نیز با اشاره به راه اندازی دفتر مهرانه در شهرهای قیدار، سهرورد، سجاس و نوربهار افزود: دفتر کرسف پنجمین دفتر مهرانه در شهرستان خدابنده می باشد که با جدیت در بحث شناسایی بیماران مبتلا به سرطان، خدمت به بیماران تحت پوشش و برگزاری کارگاه‌ها و کلاس های پیشگیری از سرطان و اطلاع رسانی های مربوطه در حوزه ترویج تولید، توزیع و مصرف غذا و محصولات سالم انجام وظیفه خواهد کرد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه" 
آخرین اخبار