• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

"اعتماد" رمز موفقیت مهرانه در جذب خیرین پرشور زنجانی برای فعالیت در دفاتر این مجموعه است

مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه در جمع خیرین میانه؛ "اعتماد" رمز موفقیت مهرانه در جذب خیرین پرشور زنجانی برای فعالیت در دفاتر این مجموعه است

"اعتماد" رمز موفقیت مهرانه در جذب خیرین پرشور زنجانی برای فعالیت در دفاتر این مجموعه است مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه در جمع خیرین میانه؛

"اعتماد" رمز موفقیت مهرانه در جذب خیرین پرشور زنجانی برای فعالیت در دفاتر این مجموعه است

مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه چهارشنبه 13 تیر 97 در نشست با مدیر اجرایی مهرانه میانه و خیرین این دفتر با عنوان" با اعتماد مردم در جلب منابع انسانی داوطلب در مهرانه موفق بوده ایم"بر لزوم تقویت پلهای ارتباطی مسئولین دفاتر مهرانه با خیرین تاکید کرد.

منیره فیروزه مهرانه را دانشگاه اخلاق دانست که هر که برای فعالیت داوطلبانه وارد آن می شود، کارگروهی را یکدل و با صدق دل انجام می دهد.

وی با تشریح نحوه ارتباط صحیح با خیرینی که با تکمیل فرم عضویت همکاری خود را با مهرانه اعلام کرده اند، ادامه داد: برای جذب خیرین به کمیته ها و واحدهای زیرمجموعه مهرانه طبق علاقمندی ها با تماس تلفتی جهت حضور شخص در مراسم معارفه اقدام می کنیم و پس از ورود رسمی خیر به انجمن اس.ام.اس تبریک به وی ارسال می گردد.

فیروزه ضمن تاکید بر لزوم بهره مندی از تمامی روش های نوین جهت ارتباط بیشتر با خیرین و جذب همکاری مردم، وظایف کمیته ها و واحدها از جمله قلک، مددکاری، تبلیغات، پیشگیری، جذب کمکهای مالی اعم از موردی و ماهانه، سمعی بصری، طبق چارت تشکیلاتی مهرانه را به صورت مختصر توضیح داد.

وی پیشنهاد کرد جهت ملموس شدن فعالیت ها خیرین و مردم میانه با همکاری دفتر مهرانه از کلینیک تخصصی مهرانه زنجان بازدید کنند.

 فیروزه از مسئولین دفتر مهرانه میانه خواست تا ساعاتی کاری دفاتر و تعداد افراد جذب شده را جهت وصول اطلاعات و تهیه آمار نموداری از خیرین تمامی دفاتر به کمیته منابع انسانی دفتر مرکزی ارسال کنند.

در پایان مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه از کارگاه پیشگیری از سرطان، کمیته های زیر مجموعه دفتر میانه بازدید کردند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار